animacje.. ;-)
: 2004-12-15, 20:12
Hejka!
Odpowiadam jak zawsze z opónieniem, ale od przedwczoraj tylko trzy razy stawiałem u siebie Windows'a - sama radoć..
Co do modelu to wyglšda coraz bardziej efektownie, dmac! Animacja też niczego sobie, nawet na tak 'prostym' poziome - naprawdę ładnie to wyglšda!
I w pełni popieram przyszłociowe zrobienie kompletnej animacji kiedy już będš ku temu możliwoci - czekam cierpliwie na efekty.
Przy okazji mam pytanie do forumowych Fachowców, bo robię jakš dennš animację w POV-Ray'u na zajęcia:
Jak uzyskać zmianę tempa lub kiedunku ruchu obiektu bšd kamery? Przykładowo:
ruch względem osi Z (zbliżanie do obserwatora), zatrzymanie, obrót o 90' i ruch wzgl. osi X (np w lewo za ekran).
Czy jest na to sposób bez dzielenia tego na częci, czy trzeba zrobić konkretne sekwencje składowych ruchu i potem dopiero składać w całoć np VirtualDab'em lub czym podobnym?
Pozdrawiam i z góry thx za sugestie! B.
Odpowiadam jak zawsze z opónieniem, ale od przedwczoraj tylko trzy razy stawiałem u siebie Windows'a - sama radoć..
Co do modelu to wyglšda coraz bardziej efektownie, dmac! Animacja też niczego sobie, nawet na tak 'prostym' poziome - naprawdę ładnie to wyglšda!
I w pełni popieram przyszłociowe zrobienie kompletnej animacji kiedy już będš ku temu możliwoci - czekam cierpliwie na efekty.
Przy okazji mam pytanie do forumowych Fachowców, bo robię jakš dennš animację w POV-Ray'u na zajęcia:
Jak uzyskać zmianę tempa lub kiedunku ruchu obiektu bšd kamery? Przykładowo:
ruch względem osi Z (zbliżanie do obserwatora), zatrzymanie, obrót o 90' i ruch wzgl. osi X (np w lewo za ekran).
Czy jest na to sposób bez dzielenia tego na częci, czy trzeba zrobić konkretne sekwencje składowych ruchu i potem dopiero składać w całoć np VirtualDab'em lub czym podobnym?
Pozdrawiam i z góry thx za sugestie! B.