[MOC] FORD Model T Lorry
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
Po kolejnym przyjrzeniu się szczegółom jestem pewien, że opony z poprzedniej wersji (crossowe) bardziej mi się podobają :)
A mógłbyś zrobić jeszcze jakąś fotkę na włączonych światłach + najlepiej z podświetloną "szoferką"?
Może powinieneś zgłosić ten pojazd > TU < ;) Ciekawe co Amerykany by na to powiedziały.
A mógłbyś zrobić jeszcze jakąś fotkę na włączonych światłach + najlepiej z podświetloną "szoferką"?
Może powinieneś zgłosić ten pojazd > TU < ;) Ciekawe co Amerykany by na to powiedziały.
Ostatnio zmieniony 2013-12-13, 15:44 przez SERVATOR, łącznie zmieniany 1 raz.
- Waler
- VIP
- Posty: 768
- Rejestracja: 2010-09-08, 21:42
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
- brickshelf: waler
- Kontakt:
-
Łał, nieźle. Zawsze sobie chciałem coś takiego zbudować, tobie wyszło to świetnie.
I jeszcze te resory piórowe - nie dosyć, że działają to dodają +10 do realizmu względem oryginałowi. Bajerancko.
Zwłaszcza w wersji 4x4 z terenowymi oponami wygląda mega.
jedyne do czego bym się przyczepił to kolor paki - przecież to H. Ford powiedział, że Może sobie pan zażyczyć samochód w każdym kolorze, byle by był to czarny
Więc zabudowa też była w oryginale raczej czarna, no chyba że ktoś z użytkowników przeprowadzał właśnie pierwszy tuning w swoim życiu :)
I jeszcze te resory piórowe - nie dosyć, że działają to dodają +10 do realizmu względem oryginałowi. Bajerancko.
Zwłaszcza w wersji 4x4 z terenowymi oponami wygląda mega.
jedyne do czego bym się przyczepił to kolor paki - przecież to H. Ford powiedział, że Może sobie pan zażyczyć samochód w każdym kolorze, byle by był to czarny
Więc zabudowa też była w oryginale raczej czarna, no chyba że ktoś z użytkowników przeprowadzał właśnie pierwszy tuning w swoim życiu :)
Dziękuję za pochlebne komentarze. Tym bardziej jest mi miło, że auto powstało prawie wyłącznie z technicowych części (nie licząc grilla) A do dziurawych klocków przymiotnik "piękny" jakoś nie pasuje:)
Wyścigi takich starodawnych pojazdów to rzeczywiście mogłoby być wydarzenie na światową skalę. Nawet niekoniecznie wyścigi, a jakiś zlot, na wzór zlotów fanów wszelkiej maści zabytków - to też byłoby coś.
Niestety muszę Cię rozczarować, światła się nie świecą. Dishe, z których zbudowane są klosze świateł i odbłyśniki nie pozwoliły na zmieszczenie w środku legowych światełek.SERVATOR pisze:A mógłbyś zrobić jeszcze jakąś fotkę na włączonych światłach + najlepiej z podświetloną "szoferką"?
Wzorowałem się (luźno) na tym zdjęciu, a tu jak widać paka jest zielona, Trudno powiedzieć czy to fabryczne malowanie czy czyjaś własna inwencja.Waler93 pisze:Więc zabudowa też była w oryginale raczej czarna, no chyba że ktoś z użytkowników przeprowadzał właśnie pierwszy tuning w swoim życiu :)
Wyścigi takich starodawnych pojazdów to rzeczywiście mogłoby być wydarzenie na światową skalę. Nawet niekoniecznie wyścigi, a jakiś zlot, na wzór zlotów fanów wszelkiej maści zabytków - to też byłoby coś.
Pewnego dnia usiądę i to wszystko zbuduję...
- glaz_pimpur
- VIP
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-05-13, 20:25
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: glaz-pimpur
-
To możecie zacząć pisać REGULAMIN;)solic pisze:Wyścigi takich starodawnych pojazdów to rzeczywiście mogłoby być wydarzenie na światową skalę. Nawet niekoniecznie wyścigi, a jakiś zlot, na wzór zlotów fanów wszelkiej maści zabytków - to też byłoby coś.
A tak swoją drogą bardzo ładny MOCyk. Te pióra to trochę za miękkie się wydają. I tak z ciekawości próbowałeś może zrobić go z biegiem do szybkiej jazdy?
acmilaneo pisze:jak widzę zawiść niektórych osób wobec osób niebudujących i niepublikujących to aż mi się odechciewa brać udział w tych zakupach
Owszem są miękkie. Nawet przy stosunkowo niewielkiej masie całego samochodu same były za słabe, dlatego są wspomagane małymi resorami sprężynowymi.glaz_pimpur pisze:Te pióra to trochę za miękkie się wydają.
Miała być trzybiegowa skrzynia biegów między atrapą silnika a napędem z tylnej osi (jak w oryginale - trzy biegi czyli dwa biegi do przodu + wsteczny). Ale za ciasno było pod podłogą żeby ja zmieścić, musiałaby być max na 3 study wysokości, poza tym skrzynia przed atrapą to taka sztuka dla sztuki, więc ostatecznie z niej zrezygnowałem.glaz_pimpur pisze:I tak z ciekawości próbowałeś może zrobić go z biegiem do szybkiej jazdy?
Skrzyni do napędu nie planowałem, bo od początku założyłem jak najprostrze przekazanie napędu i umieszczenie silników w mostach.
Kojarzę, że kiedyś były stosowane te elementy jako pióra resorów:Chrupek pisze:Zawieszenie piórowe w trialu było w różnych wersjach, ale na miękkich axlach nigdy
Pewnego dnia usiądę i to wszystko zbuduję...