Strona 2 z 4

: 2013-12-13, 15:38
autor: Sirius
Świetnie się prezentuje. Lubię takie stare samochody. Chętnie bym zobaczył zawody aut w takim stylu.

: 2013-12-13, 15:42
autor: SERVATOR
Po kolejnym przyjrzeniu się szczegółom jestem pewien, że opony z poprzedniej wersji (crossowe) bardziej mi się podobają :)
A mógłbyś zrobić jeszcze jakąś fotkę na włączonych światłach + najlepiej z podświetloną "szoferką"?

Może powinieneś zgłosić ten pojazd > TU < ;) Ciekawe co Amerykany by na to powiedziały.

: 2013-12-13, 15:53
autor: Jetboy
Super! Bardzo mi się podoba!
Rajdy oldsmobili - to by było coś!

: 2013-12-13, 15:54
autor: Szerszen
Jest po prsotu przepiękny... tak własnie jak patrzyłem na te koła motorka to mi chodziło po głowie, że wkrótce "old mobile" będą mogły jeździć... no i jest.

: 2013-12-13, 16:37
autor: REX
Urzekło mnie to autko. Dodatkowo zabrało w swego rodzaju podróż sentymentalną.
Pięknie wyszło i chwacko sobie radzi w jeździe.

: 2013-12-13, 17:15
autor: Waler
Łał, nieźle. Zawsze sobie chciałem coś takiego zbudować, tobie wyszło to świetnie.
I jeszcze te resory piórowe - nie dosyć, że działają to dodają +10 do realizmu względem oryginałowi. Bajerancko.
Zwłaszcza w wersji 4x4 z terenowymi oponami wygląda mega.
jedyne do czego bym się przyczepił to kolor paki - przecież to H. Ford powiedział, że Może sobie pan zażyczyć samochód w każdym kolorze, byle by był to czarny
Więc zabudowa też była w oryginale raczej czarna, no chyba że ktoś z użytkowników przeprowadzał właśnie pierwszy tuning w swoim życiu :)

: 2013-12-13, 17:32
autor: Ciamek
Świetnie wygląda. Fajna zabawka.
A najlepsze filmy FPP - bardzo je lubię.

: 2013-12-13, 18:44
autor: solic
Dziękuję za pochlebne komentarze. Tym bardziej jest mi miło, że auto powstało prawie wyłącznie z technicowych części (nie licząc grilla) A do dziurawych klocków przymiotnik "piękny" jakoś nie pasuje:)
SERVATOR pisze:A mógłbyś zrobić jeszcze jakąś fotkę na włączonych światłach + najlepiej z podświetloną "szoferką"?
Niestety muszę Cię rozczarować, światła się nie świecą. Dishe, z których zbudowane są klosze świateł i odbłyśniki nie pozwoliły na zmieszczenie w środku legowych światełek.
Waler93 pisze:Więc zabudowa też była w oryginale raczej czarna, no chyba że ktoś z użytkowników przeprowadzał właśnie pierwszy tuning w swoim życiu :)
Wzorowałem się (luźno) na tym zdjęciu, a tu jak widać paka jest zielona, Trudno powiedzieć czy to fabryczne malowanie czy czyjaś własna inwencja.


Wyścigi takich starodawnych pojazdów to rzeczywiście mogłoby być wydarzenie na światową skalę. Nawet niekoniecznie wyścigi, a jakiś zlot, na wzór zlotów fanów wszelkiej maści zabytków - to też byłoby coś.

: 2013-12-13, 23:08
autor: MarcinMK
Bardzo ładny MOC, jak na tę "kanciastość i rocznik" bardzo sprawny. Dużo zdjęć, to się chwali, można wiele "podpatrzeć". Extra lampy. Instrukcja? - jestem za :) Pomysł i wykonanie - pierwsza klasa!

: 2013-12-13, 23:21
autor: glaz_pimpur
solic pisze:Wyścigi takich starodawnych pojazdów to rzeczywiście mogłoby być wydarzenie na światową skalę. Nawet niekoniecznie wyścigi, a jakiś zlot, na wzór zlotów fanów wszelkiej maści zabytków - to też byłoby coś.
To możecie zacząć pisać REGULAMIN;)

A tak swoją drogą bardzo ładny MOCyk. Te pióra to trochę za miękkie się wydają. I tak z ciekawości próbowałeś może zrobić go z biegiem do szybkiej jazdy?

: 2013-12-13, 23:21
autor: Chrupek
Bardzo ładny model. I opis tez niczego sobie:)

Zawieszenie piórowe w trialu było w różnych wersjach, ale na miękkich axlach nigdy (z racji wagi). Takiego konkretnego jak u ciebie, to nigdzie nie widziałem.

: 2013-12-14, 09:13
autor: solic
glaz_pimpur pisze:Te pióra to trochę za miękkie się wydają.
Owszem są miękkie. Nawet przy stosunkowo niewielkiej masie całego samochodu same były za słabe, dlatego są wspomagane małymi resorami sprężynowymi.
glaz_pimpur pisze:I tak z ciekawości próbowałeś może zrobić go z biegiem do szybkiej jazdy?
Miała być trzybiegowa skrzynia biegów między atrapą silnika a napędem z tylnej osi (jak w oryginale - trzy biegi czyli dwa biegi do przodu + wsteczny). Ale za ciasno było pod podłogą żeby ja zmieścić, musiałaby być max na 3 study wysokości, poza tym skrzynia przed atrapą to taka sztuka dla sztuki, więc ostatecznie z niej zrezygnowałem.
Skrzyni do napędu nie planowałem, bo od początku założyłem jak najprostrze przekazanie napędu i umieszczenie silników w mostach.
Chrupek pisze:Zawieszenie piórowe w trialu było w różnych wersjach, ale na miękkich axlach nigdy
Kojarzę, że kiedyś były stosowane te elementy jako pióra resorów:
Obrazek

: 2013-12-14, 11:36
autor: Mestari
Rewelacja! W sumie to lepiej niż rewelacja ;) Rzadko się zdarza, żeby model Technic wyglądał aż tak ładnie!
Gdyby to było Cuusoo, kupił bym bez wahania.

: 2013-12-14, 11:38
autor: SERVATOR
Mestari pisze:Gdyby to było Cuusoo
... i problem instrukcji by się rozwiązał ;)

: 2013-12-14, 13:19
autor: M_longer
Mestari pisze:Gdyby to było Cuusoo,
Ale nie będzie, bo jest za duże i zbyt skomplikowane.