BrikWars - spotkania Warszawskie
Moderatorzy: Szerszen, Mod Team, Szerszen, Mod Team
- Szerszen
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 2012-03-30, 17:08
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Szerszen
- Kontakt:
-
Najbliższa sesja:
Warszawa - Paradox Cafe IV sesja
Czas wydarzenia:
piątek, 14 Marzec, 2014 - 17:00
Kolejne spotkanie z PARADOXIE, tym razem na grę z pełnymi zasadami.
Oddziały do 100 punktów. Konwencja dowolna.
Postaram się mieć ze sobą trochę "dekoracji z LEGO".
http://lego.netla.pl/content/warszawa-p ... e-iv-sesja
Warszawa - Paradox Cafe IV sesja
Czas wydarzenia:
piątek, 14 Marzec, 2014 - 17:00
Kolejne spotkanie z PARADOXIE, tym razem na grę z pełnymi zasadami.
Oddziały do 100 punktów. Konwencja dowolna.
Postaram się mieć ze sobą trochę "dekoracji z LEGO".
http://lego.netla.pl/content/warszawa-p ... e-iv-sesja
Jeden klocek zgubię a drugi zepsuję.
Ja może wpadnę, ale nawet jeśli uda mi się wyrwać z domu to tylko popatrzę.
Ostatnio zmieniony 2014-03-08, 14:50 przez BJ, łącznie zmieniany 1 raz.
(19:28:58) Toltomeja: teraz powiem absolutnie serio, nawet jeśli zaraz będę żałował: trialowki wygrywają ten pojedynek
- Sirius
- VIP
- Posty: 368
- Rejestracja: 2012-09-09, 11:11
- Lokalizacja: Olsztyn
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Dzięki za wprowadzenie do tematu. Na pewno na tej jednej wizycie się nie skończy i mam nadzieję, że następnym razem będę już dysponował własną armią i lepszą znajomością zasad.
Fakt, trzeba wprowadzić jakąś modyfikację żeby przyspieszyć rozgrywkę. Zostaje trochę niedosytu, jak trzeba przerywać akurat wtedy, kiedy gra zaczyna się rozkręcać.
Fakt, trzeba wprowadzić jakąś modyfikację żeby przyspieszyć rozgrywkę. Zostaje trochę niedosytu, jak trzeba przerywać akurat wtedy, kiedy gra zaczyna się rozkręcać.
- Szerszen
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 2012-03-30, 17:08
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Szerszen
- Kontakt:
-
W tym względzie niestety jestem strasznie małoczasowy i jest to moja wina - niestety mam w piatki jedynie niepełne 2 godziny.
Zważywszy na naszą ilość i na doświadczenie, które pokazuje że partie 2-3 osobowe można w takim okresie czasu rozegrać, zastanawiam się poważnie nad "zaborem" dużego blatu, lub "dwóch stolików", przy kolejnych spotkaniach.
Niestety jak praktyka wykazała ten czas mija szybko, poprzednio też zmuszony byłem przerwać w środku walki (tylko trup ścielił się gęściej) a jest bez sensu wyrywanie całej armii albo dwóch z rozgrywki, mimo iż multiplayer ma swój niepowtarzalny urok zabawy grupowej.
To element do rozważenia.
A teraz parę zdjęć:
Zważywszy na naszą ilość i na doświadczenie, które pokazuje że partie 2-3 osobowe można w takim okresie czasu rozegrać, zastanawiam się poważnie nad "zaborem" dużego blatu, lub "dwóch stolików", przy kolejnych spotkaniach.
Niestety jak praktyka wykazała ten czas mija szybko, poprzednio też zmuszony byłem przerwać w środku walki (tylko trup ścielił się gęściej) a jest bez sensu wyrywanie całej armii albo dwóch z rozgrywki, mimo iż multiplayer ma swój niepowtarzalny urok zabawy grupowej.
To element do rozważenia.
A teraz parę zdjęć:
Jeden klocek zgubię a drugi zepsuję.
- Szerszen
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 2012-03-30, 17:08
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Szerszen
- Kontakt:
-
Był nawet Darth Maul ale jak to sith - czaił się z tyłu i knuł.
Tak, brak konwencji ma swój urok, tym bardziej że system nie krzywdzi "niższych technologii" w jakiś szczególny sposób.
W Paradoxie są "dyżurne dekoracje" do bitewniaków. Skala jest zbliżona, więc szczęśliwie nie musimy się tłuc na "pustym polu" - we wczorajszej bitwie, było to oblężenie - cel... zdobyć skarb ze świątyni Sithów ;)
Tak, brak konwencji ma swój urok, tym bardziej że system nie krzywdzi "niższych technologii" w jakiś szczególny sposób.
W Paradoxie są "dyżurne dekoracje" do bitewniaków. Skala jest zbliżona, więc szczęśliwie nie musimy się tłuc na "pustym polu" - we wczorajszej bitwie, było to oblężenie - cel... zdobyć skarb ze świątyni Sithów ;)
Jeden klocek zgubię a drugi zepsuję.