Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] DOKA
Autor Wiadomość
3dom 
Adminus Emeritus


Wiek: 34
Dołączył: 18 Kwi 2011
Wpisy: 5646
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-18, 08:50   

CamelXP napisał/a:
A jaki to ma sens?


Dla mnie żaden ale ja się nie znam na tuningu Polo, Golfow i pochodnych, fajni tych aut tak maja :)
_________________
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia napisał/a:
SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony przez 3dom 2014-02-18, 08:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kubrick 
VIP
Volkswageniarz


Wiek: 33
Dołączył: 19 Maj 2006
Wpisy: 2108
Skąd: KrakóVW
Wysłany: 2014-02-18, 09:30   

Naciąg ma takie samo zastosowanie, jak gładzenie zderzaków - element stylówy ;)
W zasadzie, to jego najlepszym zastosowaniem jest dopasowanie koła we wnęki nadkoli, żeby szersza felga spasowała się z nadkolem.
przykład
_________________
Cieślu napisał/a:
kup volvo nie bądź janusz
Cieślu napisał/a:
Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

 
 
 
3dom 
Adminus Emeritus


Wiek: 34
Dołączył: 18 Kwi 2011
Wpisy: 5646
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-18, 09:41   

Na czyms takim da się bezpiecznie jezdzic?
_________________
...na mieście już ćwierkają wróble... 🐦🐦🐦
nisiia napisał/a:
SMAŻ SIĘ W PIEKLE ZA TE POSPINANE PLEJTY!!!!!!!!
 
 
 
CamelXP 
VIP
Troll, nie dokarmiać


Wiek: 39
Dołączył: 05 Lis 2011
Wpisy: 321
Skąd: Lubin / Norymberga
Wysłany: 2014-02-18, 09:50   

To jest po prostu wąska opona naciągnięta na zbyt szeroką felgę?
_________________
Hey! you're banjaxed!
Hey! you're screwed!
And death is coming for you!
 
 
 
BJ 
VIP

Wiek: 23
Dołączył: 16 Sty 2012
Wpisy: 945
Skąd: Majdan/Warszawa
Wysłany: 2014-02-18, 10:19   

3dom napisał/a:
Na czyms takim da się bezpiecznie jezdzic?


Teoretycznie nie bardzo, w praktyce znam drifterów, którzy jeżdżą na naciągu i nic się nie dzieje.

Tak, to po prostu za wąska opona na szerokiej feldze, choć nie każda opona da się mocno naciągać.
_________________
(19:28:58) Toltomeja: teraz powiem absolutnie serio, nawet jeśli zaraz będę żałował: trialowki wygrywają ten pojedynek
Ostatnio zmieniony przez Żbik 2014-02-18, 10:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
 
rasch22
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-18, 13:04   

A ja to cudeńko widziałem na żywo. I powiem szczerze że jakoś mi te study nie przeszkadzały. Nie koniecznie każdy model musi być wygładzony do granic możliwości, a tej DOCE study nawet pasują. Kafelkowanie raczej by mogło popsuć cały efekt, a tak widać co to jest.

I jeszcze jedno.
Kubrick od razu napisał czyje auto było inspiracją do tworzenia jego wersji. Więc nie bardzo rozumiem o co niektórym osobom chodzi. Jak by nie napisał to zaraz pojawiła by się rzesza znawców tematu którzy by zaczęli wytykać że nie pisze się na kim się wzoruje.

Gdybyś jednak za głosem tłumu chciał tilesować to przetłoczenie na wysokości klamki jest wklesłe a nie wypukłe ;) ale nie wiem czy da sie to przy tej konstrukcji oszukać, na pewno trzeba by z innych klocków zbudować słupki ;)
Ostatnio zmieniony przez rasch22 2014-02-18, 13:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
V1 
VIP


Wiek: 48
Dołączył: 07 Kwi 2007
Wpisy: 2532
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-18, 16:07   

Ogólnie wygląda jak T3, choć przy tej skali mogłeś parę rzeczy zrobić lepiej, m.in. gładkie boki, gładkie słupki i gładki skos pod przednim zderzakiem.
Kierownica chyba jest za mała.
Myślę też, że dobrze by mu zrobił jakiś akcent kolorystyczny, czy w formie paska wzdłuż, czy np. dachu ze słupkami w innym kolorze.
Zbyt mocno się opierałeś na modelu Nolneta, który jest mocno niedorobiony. Gdybyś w nim poprawił co tylko się dało - po pierwsze miałbyś znacznie lepszy model, a po drugie - nie zarzucanoby Ci kopiowania.

Bardzo ładnie zrobiłeś tył - pas ze światłami, zderzak i klapę skrzyni.
Przód też wygląda nieźle (grill z reflektorami). Próbowałeś dać np. szary okrągły kafel 1x1 jako znaczek firmowy?
Jesteś fanem tuningu, ale chciałbym zobaczyć ten model w wersji fabrycznej. Mógłby robić znacznie lepsze wrażenie.
Ciemnoszare ośki wystające z piast to jedna z rzeczy, które go psują - nie dałoby rady wstawić w koła jakichś ciekawych dekli?
_________________
\/1 ______________
 
 
 
Kubrick 
VIP
Volkswageniarz


Wiek: 33
Dołączył: 19 Maj 2006
Wpisy: 2108
Skąd: KrakóVW
Wysłany: 2014-02-18, 16:24   

V1 napisał/a:
Kierownica chyba jest za mała.
Kompromis - nie bardzo jest z czego zrobić odpowiednią, a teraz jest najbliżej ideału jak na moje.
V1 napisał/a:
Myślę też, że dobrze by mu zrobił jakiś akcent kolorystyczny, czy w formie paska wzdłuż, czy np. dachu ze słupkami w innym kolorze.
O, to jest fajny pomysł. Dach może niekoniecznie, ale pasek nad progiem by fajnie mógł ożywić faktycznie auto.
V1 napisał/a:
Zbyt mocno się opierałeś na modelu Nolneta, który jest mocno niedorobiony. Gdybyś w nim poprawił co tylko się dało - po pierwsze miałbyś znacznie lepszy model, a po drugie - nie zarzucanoby Ci kopiowania.
Co racja, to racja. Ale w wolnych chwilach sobie ciągle dłubię w nim, żeby odsunąć się od pierwowzoru, więc coś tam się kiedyś jeszcze pozmienia ;)
V1 napisał/a:
Próbowałeś dać np. szary okrągły kafel 1x1 jako znaczek firmowy?
Kombinowałem kilka opcji, łącznie z okrągłymi reflektorami, ale szału nie było. Jestem strasznym fetyszystą znaczka VW, więc jak coś ma go imitować i nie być idealne, to wolę zrobić imitację czarnego znaczka, który i tak ginie w rzeczywistości w czarnym grillu.
V1 napisał/a:
Jesteś fanem tuningu, ale chciałbym zobaczyć ten model w wersji fabrycznej. Mógłby robić znacznie lepsze wrażenie.
Seryjne auta są dla seryjnych ludzi ;) Jest jeszcze drugi żółty, bliżej mu do serii, ale jeszcze daleko do tego, żeby się pochwalić.
V1 napisał/a:
Ciemnoszare ośki wystające z piast to jedna z rzeczy, które go psują - nie dałoby rady wstawić w koła jakichś ciekawych dekli?
Tylko z czego? Najlepiej by było dać białego busha 1/2, ale nie wiem, czy to w ogóle istnieje. Ośki muszą zostać takie, jakie są, bo elementem potrzebnym do naciągnięcia opon są kółka pasowe, a tych nie da się sensownie zamontować inaczej. Bez naciągu też na tym kole go nie widzę, bo straci jeden z charakterystycznych elementów Germana ;]
_________________
Cieślu napisał/a:
kup volvo nie bądź janusz
Cieślu napisał/a:
Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

 
 
 
TopGun 

Wiek: 38
Dołączył: 15 Wrz 2011
Wpisy: 31
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-02-18, 18:44   

rafano napisał/a:
Czy camber kit to nie czasem zestaw z regulowanymi wahaczami a podkładki to inny, osobny sposób osiągnięcia negatywu ?

A co do modelu to jest gleba - jest impreza :D


OT właściwa nazwa to camber plate :) -> camber plate co to jest?
Ostatnio zmieniony przez makorol 2014-02-18, 22:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
 
Maks 


Wiek: 25
Dołączył: 19 Lut 2014
Wpisy: 107
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2014-02-21, 19:38   

Van jest niezły. Jeśli to MOC na rozgrzewkę po długim czasie niebudowania, to nie mam nic przeciwko wzorowaniu się na nolnecie. Ale ta ujemna geometria kół.... Toż to mi się kojarzy z BMW E34 "driftującymi" w nocy, żeby nikt nie widział na parkingu pod Carrefourem :D. Nie jestem fanem takiego tuningu.
 
 
 
BJ 
VIP

Wiek: 23
Dołączył: 16 Sty 2012
Wpisy: 945
Skąd: Majdan/Warszawa
Wysłany: 2014-02-21, 19:48   

Maks, akurat w drifcie raczej dąży się do idealnie prostopadłych do podłoża kół z tyłu:P Za to z przodu robi się negatyw dla lepszego prowadzenia podczas pokonywania zakrętu bokiem.

Kubrick, jak "poszerzyłeś" te felgi że udało Ci się zrobić taki naciąg?
_________________
(19:28:58) Toltomeja: teraz powiem absolutnie serio, nawet jeśli zaraz będę żałował: trialowki wygrywają ten pojedynek
 
 
 
 
Kubrick 
VIP
Volkswageniarz


Wiek: 33
Dołączył: 19 Maj 2006
Wpisy: 2108
Skąd: KrakóVW
Wysłany: 2014-02-21, 20:51   

Znalazłem kiedyś niezbyt golfowatego Golfa mkI na flickrze, ale koła mi się w nim spodobały. Dużo nie było widać, ale udało się rozkminić o co chodziło. Z tyłu felgi jest włożone kółko pasowe i na nie naciągnięta opona. Z przodu trzyma się standardowo na feldze.

Maks napisał/a:
Toż to mi się kojarzy z BMW E34 "driftującymi" w nocy, żeby nikt nie widział na parkingu pod Carrefourem :D. Nie jestem fanem takiego tuningu.
Też "dorosłem" do takiego stylu niedawno ;) Ale fakt, że w większości przypadków negatyw nie tyle jest stosowany do poprawy właściwości jednych, co po prostu dla lansu, albo spasowania kół przy glebie. Boję się, że mi to grozi przy szerokiej stali na nowy sezon ;)
_________________
Cieślu napisał/a:
kup volvo nie bądź janusz
Cieślu napisał/a:
Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

Ostatnio zmieniony przez Kubrick 2014-02-21, 20:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,071 sekundy. Zapytań do SQL: 11