: 2014-02-18, 08:50
Dla mnie żaden ale ja się nie znam na tuningu Polo, Golfow i pochodnych, fajni tych aut tak maja :)CamelXP pisze:A jaki to ma sens?
<a href=\"http://www.lugpol.pl\">www.lugpol.pl</a>
http://www.lugpol.pl/forum/
Dla mnie żaden ale ja się nie znam na tuningu Polo, Golfow i pochodnych, fajni tych aut tak maja :)CamelXP pisze:A jaki to ma sens?
Teoretycznie nie bardzo, w praktyce znam drifterów, którzy jeżdżą na naciągu i nic się nie dzieje.3dom pisze:Na czyms takim da się bezpiecznie jezdzic?
Kompromis - nie bardzo jest z czego zrobić odpowiednią, a teraz jest najbliżej ideału jak na moje.V1 pisze:Kierownica chyba jest za mała.
O, to jest fajny pomysł. Dach może niekoniecznie, ale pasek nad progiem by fajnie mógł ożywić faktycznie auto.V1 pisze:Myślę też, że dobrze by mu zrobił jakiś akcent kolorystyczny, czy w formie paska wzdłuż, czy np. dachu ze słupkami w innym kolorze.
Co racja, to racja. Ale w wolnych chwilach sobie ciągle dłubię w nim, żeby odsunąć się od pierwowzoru, więc coś tam się kiedyś jeszcze pozmienia ;)V1 pisze:Zbyt mocno się opierałeś na modelu Nolneta, który jest mocno niedorobiony. Gdybyś w nim poprawił co tylko się dało - po pierwsze miałbyś znacznie lepszy model, a po drugie - nie zarzucanoby Ci kopiowania.
Kombinowałem kilka opcji, łącznie z okrągłymi reflektorami, ale szału nie było. Jestem strasznym fetyszystą znaczka VW, więc jak coś ma go imitować i nie być idealne, to wolę zrobić imitację czarnego znaczka, który i tak ginie w rzeczywistości w czarnym grillu.V1 pisze:Próbowałeś dać np. szary okrągły kafel 1x1 jako znaczek firmowy?
Seryjne auta są dla seryjnych ludzi ;) Jest jeszcze drugi żółty, bliżej mu do serii, ale jeszcze daleko do tego, żeby się pochwalić.V1 pisze:Jesteś fanem tuningu, ale chciałbym zobaczyć ten model w wersji fabrycznej. Mógłby robić znacznie lepsze wrażenie.
Tylko z czego? Najlepiej by było dać białego busha 1/2, ale nie wiem, czy to w ogóle istnieje. Ośki muszą zostać takie, jakie są, bo elementem potrzebnym do naciągnięcia opon są kółka pasowe, a tych nie da się sensownie zamontować inaczej. Bez naciągu też na tym kole go nie widzę, bo straci jeden z charakterystycznych elementów Germana ;]V1 pisze:Ciemnoszare ośki wystające z piast to jedna z rzeczy, które go psują - nie dałoby rady wstawić w koła jakichś ciekawych dekli?
OT właściwa nazwa to camber plate :) -> camber plate co to jest?rafano pisze:Czy camber kit to nie czasem zestaw z regulowanymi wahaczami a podkładki to inny, osobny sposób osiągnięcia negatywu ?
A co do modelu to jest gleba - jest impreza :D
Też "dorosłem" do takiego stylu niedawno ;) Ale fakt, że w większości przypadków negatyw nie tyle jest stosowany do poprawy właściwości jednych, co po prostu dla lansu, albo spasowania kół przy glebie. Boję się, że mi to grozi przy szerokiej stali na nowy sezon ;)Maks pisze:Toż to mi się kojarzy z BMW E34 "driftującymi" w nocy, żeby nikt nie widział na parkingu pod Carrefourem :D. Nie jestem fanem takiego tuningu.