Strona 5 z 5

: 2014-05-23, 13:49
autor: M_longer
Dość ciekawa konstrukcja choć napęd tylko na przednią oś miał. Gdzieś czytałem, że miały dość słabe właściwości jezdne.
A to taka wada w przypadku wozideł?

: 2014-05-23, 14:11
autor: Bricksley
M_longer pisze:A to taka wada w przypadku wozideł?
A nie? W przypadku pojazdów poruszających się w ciężkim terenie jednak napęd na wszystkie koła jest przydatny. To nie kopalnia gdzie wozidła jeżdżą po w miarę równym i utwardzonym podłożu.

: 2014-05-23, 15:09
autor: M_longer
Karol pisze:To nie kopalnia gdzie wozidła jeżdżą po w miarę równym i utwardzonym podłożu.
Ani nie jest równe, ani utwardzone, ani nawet nie jest płaskie. Ale jeżdżą, z napędem na przednią oś.

: 2014-05-23, 15:52
autor: Bricksley
M_longer pisze:Ani nie jest równe, ani utwardzone, ani nawet nie jest płaskie. Ale jeżdżą, z napędem na przednią oś.
Cóż, sprawdzać nie sprawdzałem, ale podejrzewałem, że górnicze mają napęd na przód. Jak by nie patrzeć to prostsza konstrukcja, a to też się liczy. Na odkrywkach (ew. budowach) zwykle masz wozidła z napędem na wszystkie lub większość kół, a w razie potrzeby w zależności od warunków jazdy także rozłączalne napędy.

: 2014-05-27, 19:33
autor: szarikm
Wątek o maszynach ze stajni HSW przeniosłem tutaj: http://www.00453005_0000002.pl/forum/viewtopic.php?t=22865

: 2014-05-27, 19:54
autor: V1
Nieeee!!!!! Przesuń to z powrotem tutaj, proszę!
To ważne, mi się te informacje przydadzą w przyszłości, a tak znikną za jakiś czas.