Strona 2 z 2

: 2014-12-29, 22:30
autor: 3dom
Nie każdy w TrTr rozdziela napęd, np. Atr stosuje 2 silniki i 1 skrzynię, niejednokrotnie z sukcesem.

: 2014-12-29, 22:32
autor: Kubrick
Nie mówmy o skrajnych przypadkach - Kuba jest dla mnie takim trialowym Jerac'em :D

: 2014-12-29, 22:39
autor: Bricksley
Kubrick, Crawler miał być przede wszystkim bawialny więc zrezygnowano ze zbędnego skomplikowania.

: 2014-12-29, 23:37
autor: William
To rozdzielanie napędu w trialówkach wcale nie jest takim dobrym rozwiązaniem.
Przez długi czas byłem jego zwolennikiem, lecz po przeprowadzeniu ostatnich testów nie mam zamiaru już go stosować. Po połączeniu obu skrzyń wałem w Tatrze zauważyłem, że lepiej radzi sobie ona w terenie.
W modelu jaki budujesz osobiście zdecydowałbym się na połączenie XLi.

: 2014-12-30, 00:16
autor: Kruk
Dzięki wszystkim za zainteresowanie się moim postem :). A teraz pytanie, kto by mi przybliżył jak zbudowane jest z przodu zawieszenie, tak jak w tamtym modelu w załączniku, bo patrzę się i patrzę i nie łapie gdzie jest ten "myk" co pozwala na prace zawieszenia i skręt?