Przedstawiam budynek zbudowany w LDD i renerowany w POV-Ray'u. Kamienica jest
inspirowana tym, co można zobaczyć na ulicach Sztokholmu - niedużo detalu (i tak
przesdziłem przy lampach ;p), duże, jednolite powierzchnie ścian, życie w przyziemiu.
Spojrzenie ogólne
Trochę od czapy jest pasaż w parterze, zważywszy, że to punktowiec stojący na jakimś
placu, no ale trudno :D Ciekawe jest jeszcze to, że LDD wspiera zagęszczone powietrze,
więc całe sekcje ścian mogą trzymać się ze sobą na pojedynczych studach. Na szczęście w
środku jest mnóstwo miejsca, więc jakby to budować w realu, można by wzmocnić, a tak
mogłem dać upust lenistwu.
Z lotu ptaka i kominiarz
Wózek z hot-dogami już poznaliście, cieszę się, że go zaprezentowałem osobno, bo na
tych zdjęciach nie jest zbyt wyeksponowany. Zdjęcia w tym poście powstawały tak samo
jak obrazki z autkiem: 3 rendery - słaby dwukolorowy - "maska", średni z
przezroczystymi oknami i dobry bez nich. W GIMPie "maska" wyznacza fragmenty
najlepszego obrazka, które trzeba usunąć, żeby przebiły przezroczyste elementy ze
średniego. Dzięki temu mamy ilustrację w dobrej rozdzielczości i jakości, która nie
renderuje się 15 godzin, tylko 5.
Kawiarnia i detal lampy
Na obrazkach użyłem tylko 2 źródeł światła, z boków. Dawajcie znać, jeżeli zapomniałem
o jakimś fragmencie, w weekend miałem czas na pilnowanie renderów, teraz przez parę dni
niekoniecznie będę miał, to wrzucam na forum. Zdjęcia, które tu widzicie, to wszystko co chwilowo mam :D
Swedish Townhouse by Jantin Rawke, on Flickr
Przyziemie i drzewo
Zapraszam do dyskusji.
[MOC][LDD] Kamienica Szwedzka
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team