Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] Model Team Street Racer
Autor Wiadomość
Paweł 
VIP
Lego - just imagine


Wiek: 27
Dołączył: 14 Kwi 2005
Wpisy: 434
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-12-27, 21:28   

Ah zapomniałem dodać, że silnik przenoszę do przodu. I następny problem. Jak zamocować maskę bagażnika i maski ?? Ma ktoś jakieś ciekawe rozwiązania ??
_________________
Nic lepszego niż LEGO mój kolego
Pozdrawiam:
Paweł
 
 
 
 
axell66
[Usunięty]

Wysłany: 2006-12-27, 22:16   

kiedyś widziałem u kolegi jak zbudował zestaw z otwieraną klapą silnika
on zamontował zembatkę do klapy i miejsca gdzie to zamocujesz mocowanie drugą najlepiej przy rogach i tak samo z drugiej strony .Klapę bagażnika można też tak zrobić Pewnie zaraz będziesz mnie pytał jak tym sterować najlepiej jakąś korbą przy panelu kierownicy a z tyłu za siedzeniemi jak masz to możesz mikro silniczek dać będzie bardziej efektywnie :D a do pochyłości wcale nie musisz dawać jednej płytki pod kątem daj kilka nałżonych na siebie ostatnią linią płytki jak przyjade od rodziny jutro to na weekend zrobie coś takiego i dam zdjęcia .Co doo drzwi to się zgadzam bardziej dynamiczna konstrukcja
Co do klapy to możesz rozwiązać sprawę atrapą silnika lub jakimiś cylindrami wystającą nad klape lub zabudować całą powierzchnie i nie dawać klapy .Zrobie ci kilka konstrukcji ja nie pojadę do babci .

PS. Zmień tą kierownice mi coś niepasuje
 
 
 
Scaner 
Koparka age :-)


Wiek: 33
Dołączył: 23 Mar 2005
Wpisy: 292
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2006-12-27, 22:27   

A próbowałeś zamontować to "do góry nogami"?
Tzn. belka z axle joiner perdicular od spodu zamiast z góry i na to gear rack.
P.S. Czy mi się wydaje czy kierownica obraca się w złą stronę?
_________________
Koparka tu, koparka tam, i ja też koparkę mam :-).
Pierwszy projekt - 8043 + pneumatyka.
 
 
 
Paweł 
VIP
Lego - just imagine


Wiek: 27
Dołączył: 14 Kwi 2005
Wpisy: 434
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-12-27, 22:39   

Scaner napisał/a:
A próbowałeś zamontować to "do góry nogami"?
Tzn. belka z axle joiner perdicular od spodu zamiast z góry i na to gear rack.

Nie umiem sobie tego wyobrazić. Możesz zrobić jakiś schemat ??
Scaner napisał/a:
P.S. Czy mi się wydaje czy kierownica obraca się w złą stronę?

Nie wydaje. Jak to zmienić ??
_________________
Nic lepszego niż LEGO mój kolego
Pozdrawiam:
Paweł
 
 
 
 
Scaner 
Koparka age :-)


Wiek: 33
Dołączył: 23 Mar 2005
Wpisy: 292
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2006-12-28, 01:12   

Nowy schemat, z kierownicą już sam pokombinuj, powiem tylko tyle że zębatka poruszająca belkę musi być na środku albo nie będzie dało się normalnie skręcać.

Edit:
Rama to tylko przykład mocowania, może byc wyżej etc...

under.jpg
Plik ściągnięto 36 raz(y) 43,99 KB

under.jpg
Plik ściągnięto 36 raz(y) 43,99 KB

_________________
Koparka tu, koparka tam, i ja też koparkę mam :-).
Pierwszy projekt - 8043 + pneumatyka.
Ostatnio zmieniony przez Scaner 2006-12-28, 15:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Jerac 
Zdemodywowany


Wiek: 36
Dołączył: 14 Sty 2006
Wpisy: 2311
Skąd: Sol III, Łódź
Wysłany: 2006-12-28, 10:46   

Jeśli dobrze widzę, to zęby tego plate z zębami będą zahaczać o ramę, przez co promień skrętu będzie żałosny.
_________________
Galeria moich MOCy
 
 
 
 
Paweł 
VIP
Lego - just imagine


Wiek: 27
Dołączył: 14 Kwi 2005
Wpisy: 434
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-01-13, 19:26   

Nie, wbrew pozorom jeszcze brnę. Oto fotka. jeszcze parę poprawek.
http://www.brickshelf.com...MT/100_2026.jpg
_________________
Nic lepszego niż LEGO mój kolego
Pozdrawiam:
Paweł
 
 
 
 
Kubrick 
VIP
Volkswageniarz


Wiek: 34
Dołączył: 19 Maj 2006
Wpisy: 2128
Skąd: KrakóVW
Wysłany: 2007-01-13, 20:39   

popraw przednia szybe, bo za bardzo sie zweza ku gorze i wyglada co najmniej dziwnie, a pooza tym, to maszyna coraz piekniejsza:D
_________________
Cieślu napisał/a:
kup volvo nie bądź janusz
Cieślu napisał/a:
Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

 
 
 
Paweł 
VIP
Lego - just imagine


Wiek: 27
Dołączył: 14 Kwi 2005
Wpisy: 434
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-01-17, 19:32   

Brummm: http://www.brickshelf.com...MT/100_2028.jpg

Proszę wszystkich o uwagi, co poprawić (tylko w miarę granicy rozsądku ;) ). Prawdopodobnie do wersja ostateczna, jeszcze tylko parę poprawek (wiem, mówię już tak od 2 tygodni :D )
_________________
Nic lepszego niż LEGO mój kolego
Pozdrawiam:
Paweł
 
 
 
 
Jonder_qind 


Wiek: 34
Dołączył: 27 Maj 2006
Wpisy: 122
Skąd: Tychy
Wysłany: 2007-01-17, 20:18   

Te lusterka wyglądają jakby miały ścianać głowy przechodniom :) Trochę za duże i odstające.
 
 
 
 
Robson 


Wiek: 30
Dołączył: 31 Sie 2006
Wpisy: 709
Skąd: Łódź-Bałuty
Wysłany: 2007-01-17, 21:19   

Jonder_qind napisał/a:
Te lusterka wyglądają jakby miały ścianać głowy przechodniom :) Trochę za duże i odstające.
Ale wiesz to mialo byc tak stylowo:):) Jak w hotrodach:)
Mi sie podoba:)
_________________
Cb1100RR
 
 
 
 
Maciej Drwięga 


Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2004
Wpisy: 1099
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-01-18, 08:23   

Zmienił bym krawędź przedniego nadkola - jest zbyt ścięta po prostu, dziura przy krawędzi maski przy przedinm słupku też drażni oko no i ten migacz z boku wygląda jak z Żuka albo Nysy... zamiast tego bricka i okrągłego światła wstaw tam czerwonego płytkę 1x1, zółte światełko 1x1 i znów czerwoną płytkę... Powinno być lepiej. Możesz też pokusić się o światełka takie jak te gabarytowe w Hummerze El-Caracho: http://www.brickshelf.com...y.cgi?f=140067.
Poza tymi detalami model mi się podoba :)
_________________
Maciej
-----
Na warsztacie kolejowo, ale jeszcze nie wiem co... pewnie kawałek bocznicy kolejowej, na ten cały bałagan.
 
 
 
Paweł 
VIP
Lego - just imagine


Wiek: 27
Dołączył: 14 Kwi 2005
Wpisy: 434
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-01-18, 10:47   

Jonder_qind napisał/a:
Te lusterka wyglądają jakby miały ścianać głowy przechodniom :) Trochę za duże i odstające.

Przykro mi, ale sytuacja krytyczna :) Czerwonych klocków szykam już w najdalszych zakątkach mojego pokoju.
Maciej Drwięga napisał/a:
Zmienił bym krawędź przedniego nadkola - jest zbyt ścięta po prostu,

Co proponujesz ?? Zostało mi z 5 czerwonych Plate, które wykorzystam na....
Maciej Drwięga napisał/a:
dziura przy krawędzi maski przy przedinm słupku

...to. Nie wiem czy o to to, ale to ten prześwit między maską, a karoserią ??
Maciej Drwięga napisał/a:
czerwonego płytkę 1x1, zółte światełko 1x1 i znów czerwoną płytkę

No co Ty. To w końcu SNOT :D Da się załatwić ;)
Maciej Drwięga napisał/a:
Możesz też pokusić się o światełka takie jak te gabarytowe w Hummerze El-Caracho: http://www.brickshelf.com...y.cgi?f=140067.

Szkoda, że link nie działa. Ale zajrzałem w galerię El-Caracho. Chodzi o okrągłe światła ?? Niet. Nie mam ani jednego przeźroczystego Round Plate 2x2.
_________________
Nic lepszego niż LEGO mój kolego
Pozdrawiam:
Paweł
Ostatnio zmieniony przez Paweł 2007-01-18, 10:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
 
kwiatki
[Usunięty]

Wysłany: 2007-01-18, 11:54   

Paweł napisał/a:
.......Hummerze El-Caracho: http://www.brickshelf.com...y.cgi?f=140067.

Szkoda, że link nie działa. Ale zajrzałem w galerię El-Caracho. Chodzi o okrągłe światła ?? Niet. Nie mam ani jednego przeźroczystego Round Plate 2x2.[/quote]

skasuj kropke i link zadziala
 
 
 
Bricksley 


Wiek: 29
Dołączył: 29 Mar 2005
Wpisy: 195
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2007-01-18, 14:15   

Nie podoba mi się ta szpara miedzy maską a karoserią, i ten kierunkowskaz obok lusterek, zamiast pomarańczowego dałbym żółty (nie seledynowy). Czy szyba mogłabybyć szersza? Pozatym mi się bardzo podoba.

Kiedy następne fotki? Chętnie bym zobaczył tył i wnętrze.
_________________
Pozdrawiam :)
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,091 sekundy. Zapytań do SQL: 12