Artanis - Hierarcha Daelaamów
: 2016-09-25, 12:04
Moja postać na konkurs Johana.
Artanis jest postacią z uniwersum Starcrafta - RTS-a (Real Time Strategy) firmy Blizzard. Obecnie jest on przywódcą zjednoczonego ludu Protossów, nazywającego siebie Daelaamami (głównie stąd, że nie wszyscy Protossi podzielali ideę tego zjednoczenia, ale to już kwestia fabularna). Bliżej zainteresowanych postacią odsyłam tu:
Historia Artanisa
Artanis jest również jedną z postaci inkorporowanych do nowszego projektu Blizzarda - Heroes of the Storm - MOBA (Multiplayer Online Battle Arena), choć sami nazywają to brawlerem, w której dwa zespoły kierujące 5-osobowymi zespołami postaci z większości gier Blizzarda walczą w celu zniszczenia bzy przeciwnej drużyny. Artanis w tej grze wygląda tak:
Artanis w HOTS
Przechodząc do samej konstrukcji - tak w ogóle to nie bardzo wiem, czy bardziej przeklinać Johana za to, że mnie podpuścił do konkursu, czy siebie za to, że wybrałem sobie istniejącą postać do odwzorowania :). Dość powiedzieć, że pierwotnie (i jeszcze wczoraj wieczorem) Artanis miał być wpierw Zeratulem (inna postać ze Starcrafta) a potem po prostu bezimiennym Dark Templarem. Spojrzałem na niego dziś rano i doszedłem do wniosku, że jednak jest "zbyt napakowany", wiec zmiana kolorów i voila - oto i jest:
Spostrzegawczy zauważą, że na ostatnim zdjęciu Artanis ma obie "ręce" białe. Wynika to z tego, że chciałem przedstawić zarówno "wersję" z HotS (to jest właśnie ta ostania), jak i kampanijną ze Starcrafta, gdzie ta różnica wynika z toku fabuły.
[hide]Otóż w toku kampanii Zeratul ginie z rąk Artanisa, gdy ten pozostaje pod wpływem Amona, bytu mającego na celu zniszczenie wszelkiego życia. W tym celu miał zamiar opętać i wykorzystać m. in. całą rasę Protossów. Całą scenę można obejrzeć tu:
Po tym wydarzeniu, Artanis bierze karwasz przyjaciela i korzysta z niego do końca kampanii. [/hide]
Wstyd się przyznać, ale męczyłem się dość mocno ze zbudowaniem, chcąc uniknąć powielania obejrzanych schematów (co udało się częściowo), jednocześnie zachować zachować skalę (to się akurat udało) i dodać do tego odrobinę pozowalności (tu niestety jest średnio - góra dość ładnie chodzi, natomiast nogi są dość sztywne i nieszczególnie pozwalają na fikołki). O dziwo akurat wykluczenie części minifigurek nie ograniczyło aż tak mocno możliwości, jak się obawiałem
Zatem za wszelkie uwagi będę wdzięczny, pewnie kiedyś jeszcze wrócę do tematu i wtedy się przydadzą.
Artanis jest postacią z uniwersum Starcrafta - RTS-a (Real Time Strategy) firmy Blizzard. Obecnie jest on przywódcą zjednoczonego ludu Protossów, nazywającego siebie Daelaamami (głównie stąd, że nie wszyscy Protossi podzielali ideę tego zjednoczenia, ale to już kwestia fabularna). Bliżej zainteresowanych postacią odsyłam tu:
Historia Artanisa
Artanis jest również jedną z postaci inkorporowanych do nowszego projektu Blizzarda - Heroes of the Storm - MOBA (Multiplayer Online Battle Arena), choć sami nazywają to brawlerem, w której dwa zespoły kierujące 5-osobowymi zespołami postaci z większości gier Blizzarda walczą w celu zniszczenia bzy przeciwnej drużyny. Artanis w tej grze wygląda tak:
Artanis w HOTS
Przechodząc do samej konstrukcji - tak w ogóle to nie bardzo wiem, czy bardziej przeklinać Johana za to, że mnie podpuścił do konkursu, czy siebie za to, że wybrałem sobie istniejącą postać do odwzorowania :). Dość powiedzieć, że pierwotnie (i jeszcze wczoraj wieczorem) Artanis miał być wpierw Zeratulem (inna postać ze Starcrafta) a potem po prostu bezimiennym Dark Templarem. Spojrzałem na niego dziś rano i doszedłem do wniosku, że jednak jest "zbyt napakowany", wiec zmiana kolorów i voila - oto i jest:
Spostrzegawczy zauważą, że na ostatnim zdjęciu Artanis ma obie "ręce" białe. Wynika to z tego, że chciałem przedstawić zarówno "wersję" z HotS (to jest właśnie ta ostania), jak i kampanijną ze Starcrafta, gdzie ta różnica wynika z toku fabuły.
[hide]Otóż w toku kampanii Zeratul ginie z rąk Artanisa, gdy ten pozostaje pod wpływem Amona, bytu mającego na celu zniszczenie wszelkiego życia. W tym celu miał zamiar opętać i wykorzystać m. in. całą rasę Protossów. Całą scenę można obejrzeć tu:
Po tym wydarzeniu, Artanis bierze karwasz przyjaciela i korzysta z niego do końca kampanii. [/hide]
Wstyd się przyznać, ale męczyłem się dość mocno ze zbudowaniem, chcąc uniknąć powielania obejrzanych schematów (co udało się częściowo), jednocześnie zachować zachować skalę (to się akurat udało) i dodać do tego odrobinę pozowalności (tu niestety jest średnio - góra dość ładnie chodzi, natomiast nogi są dość sztywne i nieszczególnie pozwalają na fikołki). O dziwo akurat wykluczenie części minifigurek nie ograniczyło aż tak mocno możliwości, jak się obawiałem
Zatem za wszelkie uwagi będę wdzięczny, pewnie kiedyś jeszcze wrócę do tematu i wtedy się przydadzą.