Tak, ale problemem o ile koła z12 nie pękną jest wyginanie się dyferencjału i przez to przeskakiwanie z12. Nowy jest sztywniejszy i ma dodatkwe podparcie dla kół zębatych w środku. Tam za to przeskakuje cały dyfer, ogólnie wychodzi podobnie, z lekkim wskazaniem na nowy. Testowałem je jakiś czas temu.maren pisze:Dyfer jest tak wytrzymały jak jego najsłabsze ogniwo. Stary i nowy dyfer mają te same stożkowe koła zębate.
[MOC] A39 Tortoise
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
-
- Posty: 572
- Rejestracja: 2016-08-29, 17:27
- Lokalizacja: Rybnik okolice
- brickshelf: Tranzystor
-
Czwarte koło zębate teoretycznie nic nie daje, ale w praktyce gdy dyferencjał się wygina pod obciążeniem to te koło zębate się lekko klinuje i w jakimś tam symbolicznym stopniu może to pomagać, ale w praktyce nie zauważyłem różnicy.