Prezentuję mój fragment makiety w klimatach Fallout która miała swój debiut na tegorocznym Falkonie.
Przedstawia on zniszczony salon samochodowy wraz z trzema wrakami samochodów. Całość jest rozłożona na 4 BP. Jedyną postacią ludzką są zwłoki mieszkańca Krypty 101 (tu nawiązanie oczywiście do gry Fallout 3). I w sumie to tyle na temat. Całość prezentuję w galerii poniżej.
[MOC] FALLOUT: Salon Samochodowy
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- spider44
- Posty: 200
- Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
- Lokalizacja: Rzeszów
- brickshelf: spider3344
- Kontakt:
-
[MOC] FALLOUT: Salon Samochodowy
Ostatnio zmieniony 2016-11-08, 10:36 przez spider44, łącznie zmieniany 4 razy.
- spider44
- Posty: 200
- Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
- Lokalizacja: Rzeszów
- brickshelf: spider3344
- Kontakt:
-
Wiem :) niestety z powodu ograniczenia w ilości posiadanych elementów musiałem zrobić pojazdy w ten a nie inny sposób, ale jeśli będzie projekt Fallout 3.0 to będę już miał "odpowiednie" modele pojazdów :)M_longer pisze:Nie pasują mi zupełnie te muscle cary z zestawów. Stylistyka pojazdów w Falloutach była zupełnie inna. To jest alternatywny świat rozpoczęty w latach 50, więc auta wyglądały jakoś tak:
Obrazek
Do tego każdy był napędzany energią atomową. Takie realia ;)
Moja opinia jest podobna, chociaż może powinni zrobić Fallouta w klimacie westernu :-)R19Cabrio pisze:Nie grałem w tą grę, wiem mniej więcej czym jest i o co chodzi. Podoba mi się widoczna grabież, rdza i zniszczenie, zbite lampy.
Nie pasuje mi czaszka nad wejściem, wygląda jak salon ale z westernu.
Hobbit
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-11-12, 10:56
- Lokalizacja: Katowice
- brickshelf: Jeszcze nie mam :)
-
- brickmartil
- Posty: 90
- Rejestracja: 2016-06-27, 14:08
- Lokalizacja: Manchester
-