[MOC] FALLOUT: Salon Samochodowy

Aquazone, Mecha, Space, SW, Underground, Bionicle, Hero Factory

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
spider44
Posty: 200
Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
Lokalizacja: Rzeszów
brickshelf: spider3344
Kontakt:

 

[MOC] FALLOUT: Salon Samochodowy

#1 Post autor: spider44 »

Prezentuję mój fragment makiety w klimatach Fallout która miała swój debiut na tegorocznym Falkonie.

Obrazek

Przedstawia on zniszczony salon samochodowy wraz z trzema wrakami samochodów. Całość jest rozłożona na 4 BP. Jedyną postacią ludzką są zwłoki mieszkańca Krypty 101 (tu nawiązanie oczywiście do gry Fallout 3). I w sumie to tyle na temat. Całość prezentuję w galerii poniżej.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2016-11-08, 10:36 przez spider44, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
M_longer
VIP
Posty: 5429
Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
Lokalizacja: Lubin
brickshelf: M-longer
Kontakt:

 

#2 Post autor: M_longer »

Nie pasują mi zupełnie te muscle cary z zestawów. Stylistyka pojazdów w Falloutach była zupełnie inna. To jest alternatywny świat rozpoczęty w latach 50, więc auta wyglądały jakoś tak:

Obrazek

Do tego każdy był napędzany energią atomową. Takie realia ;)

Awatar użytkownika
spider44
Posty: 200
Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
Lokalizacja: Rzeszów
brickshelf: spider3344
Kontakt:

 

#3 Post autor: spider44 »

M_longer pisze:Nie pasują mi zupełnie te muscle cary z zestawów. Stylistyka pojazdów w Falloutach była zupełnie inna. To jest alternatywny świat rozpoczęty w latach 50, więc auta wyglądały jakoś tak:

Obrazek

Do tego każdy był napędzany energią atomową. Takie realia ;)
Wiem :) niestety z powodu ograniczenia w ilości posiadanych elementów musiałem zrobić pojazdy w ten a nie inny sposób, ale jeśli będzie projekt Fallout 3.0 to będę już miał "odpowiednie" modele pojazdów :)

R19Cabrio

#4 Post autor: R19Cabrio »

Nie grałem w tą grę, wiem mniej więcej czym jest i o co chodzi. Podoba mi się widoczna grabież, rdza i zniszczenie, zbite lampy.
Nie pasuje mi czaszka nad wejściem, wygląda jak salon ale z westernu.

Awatar użytkownika
Hobbit
Posty: 172
Rejestracja: 2016-04-14, 19:37
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#5 Post autor: Hobbit »

R19Cabrio pisze:Nie grałem w tą grę, wiem mniej więcej czym jest i o co chodzi. Podoba mi się widoczna grabież, rdza i zniszczenie, zbite lampy.
Nie pasuje mi czaszka nad wejściem, wygląda jak salon ale z westernu.
Moja opinia jest podobna, chociaż może powinni zrobić Fallouta w klimacie westernu :-)
Hobbit

Awatar użytkownika
spider44
Posty: 200
Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
Lokalizacja: Rzeszów
brickshelf: spider3344
Kontakt:

 

#6 Post autor: spider44 »

R19Cabrio pisze: Nie pasuje mi czaszka nad wejściem, wygląda jak salon ale z westernu.
W zamyśle czaszka miała zostać tam umieszczona już po apokalipsie, przez bliżej niesprecyzowanych ludzi przemierzających pustynię, jako znak ostrzegawczy.

Niestety faktycznie trochę westernowo wyszło :)

sigmund1410
Posty: 4
Rejestracja: 2016-11-12, 10:56
Lokalizacja: Katowice
brickshelf: Jeszcze nie mam :)

 

#7 Post autor: sigmund1410 »

Te stickery są z jakiegoś oficjalnego zestawu Lego, czy dorwałeś je na allegro?

Awatar użytkownika
spider44
Posty: 200
Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
Lokalizacja: Rzeszów
brickshelf: spider3344
Kontakt:

 

#8 Post autor: spider44 »

sigmund1410 pisze:Te stickery są z jakiegoś oficjalnego zestawu Lego, czy dorwałeś je na allegro?
Są mojej własnej roboty :-)

Awatar użytkownika
brickmartil
Posty: 90
Rejestracja: 2016-06-27, 14:08
Lokalizacja: Manchester

#9 Post autor: brickmartil »

Kawał dobrej roboty. Nie chce czepiać sie o szczegóły dotyczące realiow. To Twoja praca i Twoja kreatywność. Efekt jest świetny. Budynek sie rozsypuje realistycznie;) Podoba mi sie efekt tłuczonego szkła. Gratuluję i chętnie zobaczę następne prace;)
Ideas are bulletproof

ODPOWIEDZ