Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] Adrian Monk
Autor Wiadomość
Kloss 
I lego city i owca cała.


Wiek: 28
Dołączył: 07 Wrz 2016
Wpisy: 140
Skąd: Bruksela / Warszawa
Wysłany: 2017-07-17, 19:19   [MOC] Adrian Monk

Moje drugie podejście do Brickheadz. Mam wrażenie, że tym razem bardziej udane.
Przed Państwem słynny detektyw: Adrian Monk.





Galeria
 
 
 
Stelario 
VIP


Wiek: 37
Dołączył: 30 Lis 2014
Wpisy: 1786
Skąd: z PRLu
Wysłany: 2017-07-17, 20:26   

Nie podobny. Widac zabrakło łysych klocków.
Jak byś mu dorobił PKSy to by mógł robić nawet za Escobara.
_________________
Powiedzmy STOP rasistowskim opiniom na temat kolorów zabawek dla dzieci.
 
 
 
Major 

Wiek: 33
Dołączył: 11 Maj 2017
Wpisy: 90
Skąd: Okolice Poznania
Wysłany: 2017-07-17, 21:01   

Włosy fajnie wyszły ale fakt że możnaby postać odczytać na więcej niż jeden sposób ;-)
 
 
 
JK 


Dołączył: 12 Sie 2014
Wpisy: 475
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-18, 17:36   

W BrickHeadsach niektóre problemy można rozwiązywać, ale niektóre moim zdaniem lepiej po prostu omijać:) Chodzi mi głównie o wybór postaci. Jeśli sama w sobie nie jest wystarczająco charakterystyczna, to pewnie jak by tego nie zrobić, wersja BrickHeadz będzie się kojarzyła z wieloma innymi osobami.

Natomiast co do tej konkretnej konstrukcji, myślę, że niepotrzebnie zacząłeś robić włosy już nad 3 rzędem kafli, bo oryginał ma wysokie czoło, więc podejrzewam, że byłoby lepiej gdyby zrobić to samo o rząd wyżej.

Natomiast co do samych włosów, nie jestem przekonany czy ta faktura jest właściwa, bo faktycznie postać, na której się wzorowałeś ma drobne loczki, ale jednak nie przykuwają one tak uwagi, a w figurce są bardzo wyraziste.
 
 
 
Bricksley 


Wiek: 29
Dołączył: 30 Mar 2005
Wpisy: 189
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2017-07-18, 17:48   

Odnośnie włosów jest jeszcze jedna rzecz ;) Powinny być absolutnie symetryczne, była o tym mowa w odcinku gdzie Monk miał problem z fryzjerem ;)
_________________
Pozdrawiam :)
 
 
 
glaz_pimpur 
VIP
OLD SKULL


Wiek: 46
Dołączył: 13 Maj 2008
Wpisy: 1366
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-18, 18:54   

JK ma rację: głowa o 1 tiles za niska. Poza tym niestety te serki na klacie wcale nie przypominają kołnierzyka i garnituru. No i rzecz podstawowa: Czy i jakie ma atrybuty AM, dzięki którym każdy bedzie wiedział, że ta postać to on?
_________________
acmilaneo napisał/a:
jak widzę zawiść niektórych osób wobec osób niebudujących i niepublikujących to aż mi się odechciewa brać udział w tych zakupach
 
 
 
Durzy 


Wiek: 35
Dołączył: 23 Lut 2014
Wpisy: 1107
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-07-18, 19:35   

Kloss, świetna, wredna, zasadnicza angielska dyrektorka szkoły dla panien. Naprawdę świetna. Monk natomiast słaby. W życiu bym nie zgadł, a kilka odcinków widziałem.

JK napisał/a:
W BrickHeadsach niektóre problemy można rozwiązywać, ale niektóre moim zdaniem lepiej po prostu omijać:) Chodzi mi głównie o wybór postaci. Jeśli sama w sobie nie jest wystarczająco charakterystyczna, to pewnie jak by tego nie zrobić, wersja BrickHeadz będzie się kojarzyła z wieloma innymi osobami.


Amen. To powinna być pierwsza zasada budowy BHz.
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,049 sekundy. Zapytań do SQL: 9