Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] XIX-wieczny śmigacz Nicolasa Reya
Autor Wiadomość
SERVATOR 
VIP


Wiek: 48
Dołączył: 08 Lis 2013
Wpisy: 3512
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-11-07, 15:03   

No właśnie.
Zakładając, że w moich pojazdach kompaktowe kotły parowe takie jak np. w samochodach marki STANLEY, to czy można uznać, że takie właśnie pojazdy "byłyby" produkowane w okresie steampunku?
_________________
Mój "blożek"
Liga Gorących Szesnastek
 
 
 
Durzy 


Wiek: 35
Dołączył: 23 Lut 2014
Wpisy: 1107
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-11-07, 15:09   

Chyba nie. Twoje są za bardzo realistyczne na steampunk. Według mnie to plus i pochwała:)
Ostatnio zmieniony przez SERVATOR 2017-11-07, 15:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Johan 
VIP
Im So Meta, Even This Acronym


Wiek: 28
Dołączył: 28 Maj 2013
Wpisy: 793
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-11-07, 16:28   

To pewnie masz wyobrażenie steampunku skrzywione jego eksplozją w ostatnich latach :)
Pierwotny steampunk był bardzo realistyczny, opierał się na twórczym wykorzystaniu technologii już obecnych w XIX wieku. Na przykład "Maszyna różnicowa" wprowadziła do alternatywnej epoki wiktoriańskiej mechaniczny komputer, który spokojnie mógł zostać skonstruowany w rzeczywistości. Plany były. Współcześnie zapaleńcy zbudowali działające maszyny różnicowe wykorzystując tylko XIX-wieczną technologię.
Poza tym tak czytam sobie o historii linii montażowej, i w pojedynczych zakładach w różnych przemysłach takie rozwiązania pojawiały się w ostatnich dwudziestu latach XIX wieku, a nawet wcześniej.
 
 
 
SERVATOR 
VIP


Wiek: 48
Dołączył: 08 Lis 2013
Wpisy: 3512
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-04, 21:05   

Ludzie na FB/IG prosili mnie o instrukcję do tego modeliku.
Nie chciało mi się jej robić (bo w sumie wszystko widać) ale stwierdziłem, że jest to jakaś okazja żeby przetestować STUDIO 2.0.
Generalnie jestem tym narzędziem zachwycony. Najbardziej tym, że można sobie do niego łatwo zaimportować model z LDD. Wielkim plusem jest też możliwość szybkiego zrobienia renderu i instrukcji. Polecam samemu spróbować. Do małych i prostych modeli na pewno się sprawdzi. :)
Model nieco zmieniłem, żeby połączenia były legalne (zwłaszcza mocowania kół). Przy okazji w podróż życia ruszył też mały Chihuahua.
Instrukcja jest TU.





A ostatnio zrobiłem też taki obrazek pokazujący historyjkę powstania tego MOCa.



Model wrzuciłem też na REBRICKABLE.
_________________
Mój "blożek"
Liga Gorących Szesnastek
Ostatnio zmieniony przez SERVATOR 2018-10-05, 10:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SERVATOR 
VIP


Wiek: 48
Dołączył: 08 Lis 2013
Wpisy: 3512
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-08, 09:10   

To jeszcze słowo zachęty do STUDIO 2.0. Jest tam bardzo łatwa możliwość wygenerowania obrazka bez tła. Przydatna rzecz. :)
_________________
Mój "blożek"
Liga Gorących Szesnastek
Ostatnio zmieniony przez SERVATOR 2018-10-08, 10:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,035 sekundy. Zapytań do SQL: 12