[MOC] XIX-wieczny śmigacz Nicolasa Reya

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
SERVATOR
VIP
Posty: 3607
Rejestracja: 2013-11-08, 11:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#31 Post autor: SERVATOR »

No właśnie.
Zakładając, że w moich pojazdach kompaktowe kotły parowe takie jak np. w samochodach marki STANLEY, to czy można uznać, że takie właśnie pojazdy "byłyby" produkowane w okresie steampunku?

Awatar użytkownika
Durzy
Posty: 1113
Rejestracja: 2014-02-23, 12:37
Lokalizacja: Wrocław
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#32 Post autor: Durzy »

Chyba nie. Twoje są za bardzo realistyczne na steampunk. Według mnie to plus i pochwała:)
Ostatnio zmieniony 2017-11-07, 15:11 przez Durzy, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Johan
VIP
Posty: 914
Rejestracja: 2013-05-28, 08:46
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Brak
Kontakt:

 

#33 Post autor: Johan »

To pewnie masz wyobrażenie steampunku skrzywione jego eksplozją w ostatnich latach :)
Pierwotny steampunk był bardzo realistyczny, opierał się na twórczym wykorzystaniu technologii już obecnych w XIX wieku. Na przykład "Maszyna różnicowa" wprowadziła do alternatywnej epoki wiktoriańskiej mechaniczny komputer, który spokojnie mógł zostać skonstruowany w rzeczywistości. Plany były. Współcześnie zapaleńcy zbudowali działające maszyny różnicowe wykorzystując tylko XIX-wieczną technologię.
Poza tym tak czytam sobie o historii linii montażowej, i w pojedynczych zakładach w różnych przemysłach takie rozwiązania pojawiały się w ostatnich dwudziestu latach XIX wieku, a nawet wcześniej.

Awatar użytkownika
SERVATOR
VIP
Posty: 3607
Rejestracja: 2013-11-08, 11:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#34 Post autor: SERVATOR »

Ludzie na FB/IG prosili mnie o instrukcję do tego modeliku.
Nie chciało mi się jej robić (bo w sumie wszystko widać) ale stwierdziłem, że jest to jakaś okazja żeby przetestować STUDIO 2.0.
Generalnie jestem tym narzędziem zachwycony. Najbardziej tym, że można sobie do niego łatwo zaimportować model z LDD. Wielkim plusem jest też możliwość szybkiego zrobienia renderu i instrukcji. Polecam samemu spróbować. Do małych i prostych modeli na pewno się sprawdzi. :)
Model nieco zmieniłem, żeby połączenia były legalne (zwłaszcza mocowania kół). Przy okazji w podróż życia ruszył też mały Chihuahua.
Instrukcja jest TU.

Obrazek

Obrazek

A ostatnio zrobiłem też taki obrazek pokazujący historyjkę powstania tego MOCa.

Obrazek

Model wrzuciłem też na REBRICKABLE.
Ostatnio zmieniony 2018-10-05, 10:40 przez SERVATOR, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
SERVATOR
VIP
Posty: 3607
Rejestracja: 2013-11-08, 11:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#35 Post autor: SERVATOR »

To jeszcze słowo zachęty do STUDIO 2.0. Jest tam bardzo łatwa możliwość wygenerowania obrazka bez tła. Przydatna rzecz. :)
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2018-10-08, 10:38 przez SERVATOR, łącznie zmieniany 2 razy.

ODPOWIEDZ