[MOC] Hoth Echo Base

Aquazone, Mecha, Space, SW, Underground, Bionicle, Hero Factory

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Kocur
Posty: 884
Rejestracja: 2014-11-30, 19:15
Lokalizacja: Kraków
brickshelf: Kocur

 

#16 Post autor: Kocur »

Taausz pisze:Hobbit, ma racje .. jednolite podłoże nie jest ok(...)
A w latach 90 było ;)
Ride the wind, take on your destiny
You gotta get much higher
Fly your flight, get over society
The world is by far much bigger!
- Samael

Awatar użytkownika
Taausz
Posty: 363
Rejestracja: 2016-06-27, 14:04
Lokalizacja: Milówka
brickshelf: Proszę uzupełnić

 

#17 Post autor: Taausz »

Kocur, Ale teraz są inne czasy teraz trzeba krytykować i wymagać.Nie wiesz jak to jest z tą młodzieżą ? :)
Pewnie i tak dostanę opieprz , że w jest to tylko i wyłącznie budowane na podstawie filmu ale:
W grach było pełno różnych takich smaczków co też sprawiało bardziej realistycznie odwzorowaną "ukrytą bazę".
No chyba, że C-3PO codziennie zamiatał śnieg w hangarze,
Buduję najczęściej oczami...

Awatar użytkownika
Kocur
Posty: 884
Rejestracja: 2014-11-30, 19:15
Lokalizacja: Kraków
brickshelf: Kocur

 

#18 Post autor: Kocur »

W odpowiedzi tylko jedna pamiętna fota:

Obrazek

Od czasu jak pierwszy raz zobaczyłem tą fotę w połowie lat '90 choruję na Magnetizera i ciągle jest spychany dalej przez inne wydatki.

Wolę płaskie podłoże z klocków gdzieniegdzie urozmaicone czymkolwiek niż sól, podobno w tym roku mamy białe bricki 2x4 w suporcie więc powinno się udać zrobic Hoth bez obrusów, soli i jakichkolwiek innych "rozwiązań-nie-klockowych". Dla mnie wszystko gdzie są tile to płaska powierzchnia a study pokazują chropowatości, nie ma nic zdrożnego z tym że występują, skała podłoża prowizorycznej bazy powinna być nie do końca równa.
Ride the wind, take on your destiny
You gotta get much higher
Fly your flight, get over society
The world is by far much bigger!
- Samael

Awatar użytkownika
gmkkk
Posty: 1005
Rejestracja: 2014-06-24, 21:06
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
brickshelf: gmkkk

 

#19 Post autor: gmkkk »

No, 200 ojro na activity box załatwi sprawę. 200 ojro w podłoże... Good, good...

Awatar użytkownika
dmac
Adminus Emeritus
Posty: 2431
Rejestracja: 2004-06-17, 19:16
Lokalizacja: Szczecin
brickshelf: dmac

 

#20 Post autor: dmac »

Kocur pisze:Dla mnie wszystko gdzie są tile to płaska powierzchnia a study pokazują chropowatości, nie ma nic zdrożnego z tym że występują, skała podłoża prowizorycznej bazy powinna być nie do końca równa.
Od zawsze gdy przyglądałem się bruzdowatym ścianom bazy na Hoth, miałem wrażenie, że cały ten kompleks jaskiń został wycięty w lodzie. Co oznacza, że podłoga powinna być a) lodowa i bruzdowata oraz b) zasypana pyłem lodowym powstałym przy wycinaniu. Mówiąc językiem LEGO - na pewno nie wykafelkowana, tylko bardzo studowata i niezbyt równa. Dlatego pokrycie jej białymi brickami albo tile'ami byłoby jak najbardziej na miejscu. I jeszcze ciekawostka: w korytarzach na Hoth - na przykład w scenie, gdy Leia wybiega z sali za Hanem - widać na podłodze podłużne elementy chodnika, jakby pozbijane z listew i rzucone prosto na śnieg. Może i w głównej hali, na najbardziej uczęszczanych ścieżkach, miałyby one sens?

Edit: chodniki są też w hali :) - wzdłuż stanowisk Snowspeederów i nie tylko. Szare, z długich kafli, rzucone między pagóreczki z białych plate'ów... Mniam, mniam :) I niebieskie światła w podłodze. I pęki rur na ścianach...

Muszę kończyć, bo wpadam w nastrój Wielkiej Improwizacji i jak zacznę pisać, co jeszcze mogłoby się tam znaleźć, to nigdy nie przestanę ;) .
Ostatnio zmieniony 2018-01-06, 10:32 przez dmac, łącznie zmieniany 3 razy.
Pozdrawiam,
dmac

_________________
The absence of limitations is the enemy of art - Orson Welles

Awatar użytkownika
Martini26
Posty: 54
Rejestracja: 2015-05-31, 17:44
Lokalizacja: Bytom
brickshelf: nie mam
Kontakt:

 

#21 Post autor: Martini26 »

Twoja baza Michał jest na bogato. Ja mam jej minimalistyczną wersję :D

ODPOWIEDZ