Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] Aresztowanie księżniczki Lei
Autor Wiadomość
mw 
VIP

Wiek: 49
Dołączył: 31 Maj 2015
Wpisy: 661
Skąd: Mosina
Wysłany: 2018-03-14, 00:26   [MOC] Aresztowanie księżniczki Lei

Mamy już marzec 2018 a ja nic nie pokazałem :) a że jakiś czas temu podrasowałem mój stary projekt to postanowiłem go wam przedstawić.
Jest to scenka z wiadomo jakiego filmu, a ukazuje aresztowanie Lei przez oddział szturmowców - lecz dzielna księżniczka zdążyła przed tym ukryć plany Gwiazdy Śmierci w wiernym jej R2-D2, który to zerka na swoją panią z głębi korytarza.
To tyle jeśli chodzi o wprowadzenie, fani wiedzą jak to wyglądało i jak się skończyła ta misja a oto kilka fotek z mojej interpretacji tej scenki.











_________________

 
 
 
Jellyeater 
VIP

Wiek: 36
Dołączył: 16 Mar 2014
Wpisy: 2350
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-14, 05:46   

Estetyczne to. Dobrze zbudowane. Jest git. :-)
_________________
Ile by nie było to i tak jest za mało.
Szacunek do klocków, nienawiść do COBI, tak zostałem wychowany.
foto
 
 
 
Jarema1980 


Wiek: 40
Dołączył: 07 Kwi 2015
Wpisy: 178
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-03-14, 09:41   

Fajne to.
 
 
 
Zwariowany 


Wiek: 43
Dołączył: 29 Gru 2016
Wpisy: 178
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-14, 11:07   

Fajne ,coś dla Kalaisa żeby animacje zrobić :-D
_________________
MOC jest silna we mnie, a ja jestem silny MOCą
 
 
 
Greg 
VIP

Wiek: 40
Dołączył: 21 Sty 2010
Wpisy: 199
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-14, 15:08   

Świetne!
zgadza się animacja aż się prosi, chyba że jeszcze następny kawałek korytarza w budowie?
 
 
 
Taausz 
VIP


Wiek: 29
Dołączył: 27 Cze 2016
Wpisy: 362
Skąd: Milówka
Wysłany: 2018-03-14, 19:20   

Scenkę widziałem już jakiś czas temu i dopiero teraz jest praca publikowana ? Wstyd !
Dawno nie widziałem tak fajnej klimatycznej budowli bazującej na pierwszych scenach części IV.Bardzo mi się podoba !!
_________________
Buduję najczęściej oczami...
 
 
 
mw 
VIP

Wiek: 49
Dołączył: 31 Maj 2015
Wpisy: 661
Skąd: Mosina
Wysłany: 2018-03-14, 21:38   

Cieszy mnie że się podoba, dziękuję za miłe słowa, Taausz owszem widziałeś tę scenkę bo już dawno powstała ale dopiero niedawno dorobiłem boczny korytarz z R2-D2 co dodało charakteru tej budowli :)
_________________

 
 
 
JAREMA. 
VIP


Wiek: 35
Dołączył: 12 Sie 2014
Wpisy: 654
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-03-14, 22:11   

Świetna scenka, model wydaje się z wewnątrz jeszcze większy niż jak pokazałeś w całości, czy przypadkiem nie masz jeszcze jakichś MOCy niepublikowanych ? :)
 
 
 
Biedrus 
VIP
The Old Hunter


Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2015
Wpisy: 1348
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2018-03-15, 06:25   

Bardzo elegancko to wyszło. Dobra prezentacja i zdjęcia.
_________________
klockowywir.pl
Najtańsze zabawki!!!
Ostatnio zmieniony przez Biedrus 2018-03-15, 06:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kalais 
brickfilmer, mocer


Wiek: 40
Dołączył: 30 Lis 2014
Wpisy: 512
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-15, 07:47   

Fajne.

Jak tylko wyszedł klocek 18653 to właśnie o takim wykorzystaniu go też pomyślałem :) Idealnie się nadaje do Tantive i innych wnętrz SW.

Zwariowany napisał/a:
Fajne ,coś dla Kalaisa żeby animacje zrobić :-D

Haha. Coś bardzo podobnego mam w trakcie robienia :)
_________________
LEGO Blog | LEGO Sklep | Grafik
 
 
 
Zwariowany 


Wiek: 43
Dołączył: 29 Gru 2016
Wpisy: 178
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-15, 13:04   

No to czekamy Kalais :-)
_________________
MOC jest silna we mnie, a ja jestem silny MOCą
 
 
 
dmac 
Adminus Emeritus


Wiek: 49
Dołączył: 17 Cze 2004
Wpisy: 2217
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-03-15, 13:48   

Bardzo fajna scenka, świetny wystrój korytarzy.
Znaczy: na zbliżeniach bardzo fajna, bo w planie ogólnym widać, że brakuje jeszcze reszty Tantive IV :D . To by było coś.... Nikt nie ma ochoty na dzieło życia? ;)
_________________
Pozdrawiam,
dmac

_________________
The absence of limitations is the enemy of art - Orson Welles
 
 
 
cichy1987 


Wiek: 33
Dołączył: 04 Paź 2017
Wpisy: 297
Skąd: Dębołęka, Sieradz
Wysłany: 2018-03-15, 20:27   

Fajna scenka.:) Klimatyczna.:) Podoba mie się.:)
_________________
Lego nasze Lego
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,055 sekundy. Zapytań do SQL: 11