Lancia Delta Integrale
Dane techniczne
Skala 1:14
Dł. 37s / szer. 19s / wys. 13s (54/23,5/13,5 cm)
Waga: 1050 g
Zawieszenie przód: brak
Zawieszenie tył: brak
Napęd AWD
Funkcje
Jazda - 3L
Skręt - Servo
Dzisiaj chciałbym zaprezentować Lancię Delta Integrale. Oryginał chyba każdy zna, w latach swojej świetności Lancia wygrała wiele rajdów. Występowało kilka wersji Integrale: od drogowych dla „przeciętnego” Kowalskiego po wyczynowe potwory wygrywające wyścigi. Ten model to zwykła wersja, którą rzadko można spotkać na drogach. Moim głównym celem było zbudowanie małego, szybkiego pojazdu, który dawałby sporo frajdy.
Konstrukcja modelu nie jest skomplikowana. Napęd jest realizowany za pomocą 3L. Tył jest napędzany 2L z przełożeniem 1:3, zasilany przez Battery Box 8878 (napięcie 7,2V) i wieżę V2, a przód za pomocą jednej Lki z przełożeniem 2,15, zasilanej przez Battery Box 8800 (napięcie 9V) i wieżę V1. Inne przełożenie z przodu wynika z zastosowania dyferencjału. Różnicę jaka z tego wynika zrekompensowałem przez zastosowanie BB o różnych napięciach i użycie odbiorników V1 i V2. Za skręt (z systemem Ackermanna) odpowiada Servo.
Zdjęcia
Galeria
Zachęcam do obserwowania mojego świeżego konta na Instagramie 😊
[MOC] Lancia Delta Integrale
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
- M_longer
- VIP
- Posty: 5429
- Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
- Lokalizacja: Lubin
- brickshelf: M-longer
- Kontakt:
-
Zacznijmy może od pozytywów, bo podobno za bardzo narzekam.
Bardzo zwinny model, szkoda że tak nisko zawieszony bo gubi koła ;)
Fajnie że udało się zmieścić napęd 4x4 w stosunkowo małym autku.
A teraz wygląd. Delta ma baaardzo charakterystyczne nadkola, których u Ciebie brakuje. Chociaż z drugiej strony, jedyna opcja by oddać ich kształt to klocki systemowe, których się tu nie uświadczy, bo to typowy Technic.
Ogólnie wydaje mi się że całe nadwozie jest zbyt nisko nad podłożem.
Bardzo zwinny model, szkoda że tak nisko zawieszony bo gubi koła ;)
Fajnie że udało się zmieścić napęd 4x4 w stosunkowo małym autku.
A teraz wygląd. Delta ma baaardzo charakterystyczne nadkola, których u Ciebie brakuje. Chociaż z drugiej strony, jedyna opcja by oddać ich kształt to klocki systemowe, których się tu nie uświadczy, bo to typowy Technic.
Ogólnie wydaje mi się że całe nadwozie jest zbyt nisko nad podłożem.
- Kubrick
- VIP
- Posty: 2200
- Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
- Lokalizacja: KrakóVW
- brickshelf: Kubrick
- Kontakt:
-
M_longer pisze: szkoda że tak nisko zawieszony
Weź, wyjdź!M_longer pisze:Ogólnie wydaje mi się że całe nadwozie jest zbyt nisko nad podłożem.
Samochód o tak sportowym charakterze musi mieć na asfalt odpowiednie nastawy zawieszenia. Tu jest w porządku.
Z tyłu jest jakiś zaczątek - możesz trochę rozwinąć patent z tym giętkim cosiem, którego nigdy nie umiem sensownie nazwać, a patrząc z góry lekko nieśmiało, ale podkreśla poszerzenie.M_longer pisze:Delta ma baaardzo charakterystyczne nadkola, których u Ciebie brakuje
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>