[MOC] Chevrolet Chevelle SS 1970
: 2021-04-11, 17:44
Przez moment miałem pomysł na czerwone El Camino, ale przecież to byłoby strasznie nudne ;) A że Chevelle ma ten sam przód...
Usprawnienia w stosunku do El Camino:
- lepsza kolorystyka;
- dodanie zawieszenia (przy modelu tej wielkości raczej trochę wtyd, że wcześniej go nie było :)
- przednie słupki są trochę szerzej;
- otwiera się klapa silnika;
- (poza modelem) film jest faktycznie filmem (choć nadal b. amatorskim) a nie pokazem slajdów. Wytrzymajcie te 2 zdjęcia na początku (+2 prawdziwego Chevella) :)
Zawieszenie wymusiło przeróbkę całego podwozia, więc mimo kopii przodu i tak musiałem sporo kombinować. Trochę zagadką dla mnie jest, że przednie sprężyny nie odbijają do samego końca, podczas gdy tylne są bardzo sztywne. Z przodu są trzy silniczki, ale z tyłu duży battery box. Pewnie kwestia konstrukcji zawieszenia przód/tył, a może też tego, że auto pochylone jest do przodu, więc tam część masy idzie. Auto jest dosyć ciężkie (niestety nie mam wagi w domu :P), ale zawieszenie działa w miarę sprawnie. Drugi bieg się przymulił, na szczęście nadal jest minimalnie szybszy od jedynki.
Z tyłu zastosowałem skośny technic panel (natchnął mnie Ducati stojący na biurku) - myślę, że to dało bardzo dobry efekt, szczególnie to ścięcie na końcu mi wpadło w oko (zbliżone do oryginału) :)
Nie ma co gadać - pytajcie, jeśli coś Was interesuje. Będę wdzięczny za każdy komentarz.
8 by Jakub Marcisz, on Flickr
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6T22FdRPcQg&t[/youtube]
2 by Jakub Marcisz, on Flickr
8,5 by Jakub Marcisz, on Flickr
9 by Jakub Marcisz, on Flickr
10 by Jakub Marcisz, on Flickr
IMG_20210409_105656 by Jakub Marcisz, on Flickr
IMG_20210409_105749 by Jakub Marcisz, on Flickr
IMG_20210409_110332 by Jakub Marcisz, on Flickr
IMG_20210409_110417 by Jakub Marcisz, on Flickr
Usprawnienia w stosunku do El Camino:
- lepsza kolorystyka;
- dodanie zawieszenia (przy modelu tej wielkości raczej trochę wtyd, że wcześniej go nie było :)
- przednie słupki są trochę szerzej;
- otwiera się klapa silnika;
- (poza modelem) film jest faktycznie filmem (choć nadal b. amatorskim) a nie pokazem slajdów. Wytrzymajcie te 2 zdjęcia na początku (+2 prawdziwego Chevella) :)
Zawieszenie wymusiło przeróbkę całego podwozia, więc mimo kopii przodu i tak musiałem sporo kombinować. Trochę zagadką dla mnie jest, że przednie sprężyny nie odbijają do samego końca, podczas gdy tylne są bardzo sztywne. Z przodu są trzy silniczki, ale z tyłu duży battery box. Pewnie kwestia konstrukcji zawieszenia przód/tył, a może też tego, że auto pochylone jest do przodu, więc tam część masy idzie. Auto jest dosyć ciężkie (niestety nie mam wagi w domu :P), ale zawieszenie działa w miarę sprawnie. Drugi bieg się przymulił, na szczęście nadal jest minimalnie szybszy od jedynki.
Z tyłu zastosowałem skośny technic panel (natchnął mnie Ducati stojący na biurku) - myślę, że to dało bardzo dobry efekt, szczególnie to ścięcie na końcu mi wpadło w oko (zbliżone do oryginału) :)
Nie ma co gadać - pytajcie, jeśli coś Was interesuje. Będę wdzięczny za każdy komentarz.
8 by Jakub Marcisz, on Flickr
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6T22FdRPcQg&t[/youtube]
2 by Jakub Marcisz, on Flickr
8,5 by Jakub Marcisz, on Flickr
9 by Jakub Marcisz, on Flickr
10 by Jakub Marcisz, on Flickr
IMG_20210409_105656 by Jakub Marcisz, on Flickr
IMG_20210409_105749 by Jakub Marcisz, on Flickr
IMG_20210409_110332 by Jakub Marcisz, on Flickr
IMG_20210409_110417 by Jakub Marcisz, on Flickr