czyli Marsz 2.0... ;)
Jak do tej pory w ramach naszej castle'owej makiety prezentowano tylko tylko sielskie anielskie życie mieszkańców krainy, dla której niektórzy dalej usilnie starają się znaleźć nazwę ;)...
Pora, aby przedstawić tych, którzy tej sielance chcą zagrozić...
Z racji ograniczeń konkursowych - fragment 3x3 BP lasu, przez który trwa przemarsz wojsk nieumarłych, a jego siły witalne wypaczane są przez złych magów w celu zyskania większej mocy... Wampirzy władcy kierują legionami wskrzeszonych wojowników, a miasteczko jest jedynie pierwszą przeszkodą w ich pochodzie...
Poniżej zdjęcia, za które tradycyjnie już dziękuję Liwnikowi...
Link do Galerii:
[MOC] Nawiedzony las...
Moderatorzy: Mod Team, Mod Team
[MOC] Nawiedzony las...
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce...
-
- VIP
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2012-10-04, 11:05
- Lokalizacja: Tczew
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Re: [MOC] Nawiedzony las...
I ostatnią.. :p
Marsz Nieumarłych jest super! Tak jak pisałem swego czasu: Jest gęsto, złowrogo, strasznie i ciarki przechodzą na myśl o tym, z czym przyjdzie się zmierzyć mieszkańcom...
God save Afolgard!
- Falcrum
- VIP
- Posty: 608
- Rejestracja: 2016-08-29, 14:22
- Lokalizacja: Oksford/Lublin fifty-fifty
- brickshelf: GrandVigoFalcrum
-
Re: [MOC] Nawiedzony las...
Bardzo mi się praca podoba, od razu widać co autor miał na myśli. Dokładnie w ten sposób bym sobie wyobrażał przemarsz wojska, przez gęsty las, tak żeby jak najmniej było ich widać. Sam motyw pochodu kościotrupów super się tutaj sprawdza, drugie i trzecie zdjęcia wyglądają naprawdę niepokojąco, a jakbyś cyknął fotkę z perspektywy figurki (cykniesz?) to chyba po 10 w nocy bym się bał wchodzić na forum :)
O ile jest kilka detali do których bym się chętnie przyczepił (przejście pomiędzy SNOTem a nie-SNOTem, raczej nieszałowa sekcja z piaskiem) to efekt całościowy jest końcowy jest niesamowity, wygląda jak scena z filmu lub gry fantasy - teraz tylko czekam aż będę mógł pooglądać na żywo.
O ile jest kilka detali do których bym się chętnie przyczepił (przejście pomiędzy SNOTem a nie-SNOTem, raczej nieszałowa sekcja z piaskiem) to efekt całościowy jest końcowy jest niesamowity, wygląda jak scena z filmu lub gry fantasy - teraz tylko czekam aż będę mógł pooglądać na żywo.
A szare klocki są najbardziej kolorowe!
- dmac
- Adminus Emeritus
- Posty: 2432
- Rejestracja: 2004-06-17, 19:16
- Lokalizacja: Szczecin
- brickshelf: dmac
-
Re: [MOC] Nawiedzony las...
Bardzo pięknie, na bogato i nie monotonnie. Super, że takie różnorodne drzewa.
Ale się cieszę, że będę miał okazję zobaczyć na żywo całość złożoną z TAKICH części!
Brawo!
Ale się cieszę, że będę miał okazję zobaczyć na żywo całość złożoną z TAKICH części!
Brawo!
Pozdrawiam,
dmac
_________________
The absence of limitations is the enemy of art - Orson Welles
dmac
_________________
The absence of limitations is the enemy of art - Orson Welles
Re: [MOC] Nawiedzony las...
Klimatycznie!
Dużym atutem tej pracy są różnorodne drzewa, które się ze sobą nie gryzą, wręcz przeciwnie - bardzo dobrze się ze sobą komponują.
Dużym atutem tej pracy są różnorodne drzewa, które się ze sobą nie gryzą, wręcz przeciwnie - bardzo dobrze się ze sobą komponują.
- lechkulina
- Posty: 145
- Rejestracja: 2019-12-24, 00:02
- Lokalizacja: Warszawa
-
Re: [MOC] Nawiedzony las...
Fajnie było zobaczyć ją na żywo i poznać rozmiary tego lasu. Liczba nieumarłych maszerujących ku chwale chaosu i zniszczenia też robi wrażenie :) Bardzo udana makieta!
Pozdrawiam
lech
Pozdrawiam
lech
Re: [MOC] Nawiedzony las...
Jako że przez chwilkę mnie nie było, dopiero teraz odpowiadam...
Bardzo dziękuję wszystkim za komentarze, miło mi, że się podoba.
Którą piaszczystą część miałeś na myśli - tył, czy droga z boku?
Bardzo dziękuję wszystkim za komentarze, miło mi, że się podoba.
Tak, przejście między tymi zielonymi fragmentami jest trochę toporne i miałem tego świadomość, ale w tamtym momencie już zacząłem się obawiać o to, że zabraknie mi zielonych płytek,a przynajmniej tych większych powierzchniowo...Falcrum pisze: ↑2023-06-12, 19:17 O ile jest kilka detali do których bym się chętnie przyczepił (przejście pomiędzy SNOTem a nie-SNOTem, raczej nieszałowa sekcja z piaskiem) to efekt całościowy jest końcowy jest niesamowity, wygląda jak scena z filmu lub gry fantasy - teraz tylko czekam aż będę mógł pooglądać na żywo.
Którą piaszczystą część miałeś na myśli - tył, czy droga z boku?
Mogę jedynie powiedzieć, że to tylko część, a najbardziej "spektakluarny" fragment ode mnie dopiero nadejdzie ;)
Dziękuję - drzewa w zdecydowanej większości są zbudowane znanymi już technikami, natomiast starałem się je pomieszać. Przyznaję też, że problemy związane z transportem pracy chyba pierwszy raz w historii pozytywnie wpłynęły na jej końcowy kształt, bo część drzew trzeba było "posadzić" na nowo, co jednocześnie zwiększyło trochę widoczność dla widza.
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce...
- syzygy
- VIP
- Posty: 524
- Rejestracja: 2020-10-30, 19:51
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: Proszę uzupełnić
-
Re: [MOC] Nawiedzony las...
Świetny ten las! Jak już wspomniano, bardzo podobają mi się drzewa + fantastyczne wrażenie robią kościotrupy :)
Re: [MOC] Nawiedzony las...
Las robi robotę, drzewa zarąbiste, pnie pierwsza klasa - aż naszła mnie ochota spróbować zbudować takie drzewo :). Klimat złowrogi i wiesz co od razu mi się skojarzyło z tą pracą ? - Gra o Tron. Wiem trzeba by wszystko zamrozić z białych klocków ale tak mi się skojarzyło. Brawo