[MOC] Freightliner FLD Classic XL
: 2007-07-20, 10:00
Witam ponownie. Zgodnie z obietnicą/zapowiedzią przedstawiam drugiego Freightlinera, tym razem longnose. Jako, że tło naturalne (balkon) się sprawdziło przy jednym ze zdjęć poprzedniego trucka, postanowiłem, że ten przedstawię na tym właśnie tle.
PS. Zanim pojawią się uwagi na ten temat (a napewno by się pojawiły) wiem, że znaczek na masce powinien być srebrny (szary) ale niestety nie posiadam tej części w takim kolorze. Sądzę jednak, że czarny też nieźle wygląda.
GALERIA
A teraz trochę o modelu. Jako, że na longnose'ach znam się jeszcze mniej niż na COE budowa tego modelu trwała nieco dłużej, dokładnie 9 dni. 3 razy przebudowywane podwozie i 2 razy kabina, ale w końcu udało się osiągnąć zadowalający efekt. Wygładziłem też tyle powierzchni ile mogłem, więc sądzę, że zwolennicy modeli studless będą w miarę usatysfakcjonowani. Udało mi się też zmontować kierownicę. Ta w poprzednim modelu rzeczywiście była za mała, a ponieważ nie posiadam kierownicy technic, o której wspominał Maciej, musiałem poradzić sobie inaczej. Nie jest może idealnie okrągła, ale wystarczająco :)
Co do danych technicznych:
Długość: 70 cm
Szerokość: 24 cm
Wysokość: 31 cm
Waga: ok. 5 kg
Silnik: oczywiście Detroit DDC seria 60, model o pojemności 14 L i mocy 515 KM (kolejna atrapa) ale może kiedyś uda się zamontować prawdziwy ;)
PS. Zanim pojawią się uwagi na ten temat (a napewno by się pojawiły) wiem, że znaczek na masce powinien być srebrny (szary) ale niestety nie posiadam tej części w takim kolorze. Sądzę jednak, że czarny też nieźle wygląda.
GALERIA
A teraz trochę o modelu. Jako, że na longnose'ach znam się jeszcze mniej niż na COE budowa tego modelu trwała nieco dłużej, dokładnie 9 dni. 3 razy przebudowywane podwozie i 2 razy kabina, ale w końcu udało się osiągnąć zadowalający efekt. Wygładziłem też tyle powierzchni ile mogłem, więc sądzę, że zwolennicy modeli studless będą w miarę usatysfakcjonowani. Udało mi się też zmontować kierownicę. Ta w poprzednim modelu rzeczywiście była za mała, a ponieważ nie posiadam kierownicy technic, o której wspominał Maciej, musiałem poradzić sobie inaczej. Nie jest może idealnie okrągła, ale wystarczająco :)
Co do danych technicznych:
Długość: 70 cm
Szerokość: 24 cm
Wysokość: 31 cm
Waga: ok. 5 kg
Silnik: oczywiście Detroit DDC seria 60, model o pojemności 14 L i mocy 515 KM (kolejna atrapa) ale może kiedyś uda się zamontować prawdziwy ;)