Z serii "FAQ początkującego AFOLa" ukazały się:
- [URL=http://www.00453005_0000002.pl/artykuly.php?show=47820]Spis klocków oraz zestawów LEGO[/URL] Odpowie na m.in. na następujące pytania: Jakie klocki występują w zestawie....? W jakich zestawach znajduje się......? Jakiego koloru jest kolor czerwony? Czy mogę zbudować zestaw ... z posiadanych przeze mnie zestawów?
- Wstawianie zdjęć do postów Odpowie m.in. na następujące pytania: Gdzie umieszczamy nasze zdjęcia? Jak wkleić zdjęcie do posta aby było jednocześnie linkiem? Zamiast zdjęć, pojawia się napis "Folder is not yet public", o co chodzi?
- Jak działa serwis www.flickr.com - alternatywa dla www.brickshelf.com
- Wstawianie filmów do postów Odpowie na pytanie: W jaki sposób osadzić film z youtube w poście?
- Poradnik szybkiego zmniejszania wagi zdjęć (~839 kB) Jak skompresować zdjęcie bez utraty na jakości? Zmniejszyłem(am) zdjęcie, ale nadal dużo zajmuje miejsca na dysku - o co chodzi?
Ponadto, dostępny jest:
- Fotografowanie LEGO - Przewodnik - opisujący jak wykonywać dobrej jakości zdjęcia swoim MOCom
- ABC prezentacji MOCy - czyli co należy zrobić, aby nasz MOC dobrze zaprezentować na forum
- Nanoszenie znaku wodnego na zdjęcie - proste narzędzie, które nanosi znak wodny (logo LUGPolu) na zdjęcie
FAQ początkującego AFOLa
Moderator: Mod Team
- szarikm
- Adminus Emeritus
- Posty: 1307
- Rejestracja: 2005-11-03, 16:43
- Lokalizacja: Rzeszów
- HELF: szarikm
- : 38486535@N06
- : szarikm
-
FAQ początkującego AFOLa
Ostatnio zmieniony 2011-05-15, 20:07 przez szarikm, łącznie zmieniany 9 razy.
- VanKrawiec
- Posty: 34
- Rejestracja: 2007-08-23, 23:02
- Lokalizacja: Pruszków
- HELF: vankrawiec
- : vankrawiec
-
A na jakim etapie nie możesz się zarejestrować?smyk pisze:Wszystko fajnie, tylko np. taki ja nie mogę sie zarejestrować się na peeronie. Wiele razy próbowałem.
Aby mieć jakiekolwiek nadzieje na otrzymanie maila o rejestracji to po wpisaniu swojego loginu i maila musi pojawić się strona główna z napisem "Your registration is complete - Check your email for the password". O tak:

Jeśli takie cuś się nie pojawia no to mamy problem:
1) Ktoś użył takiego samego loginu.
2) Ktoś użył takiego samego adresu maila.
Oczywiście tym ktosiem, możesz być ty, gdy próbowałeś się wcześniej bezskutecznie zarejestrować i nie zauważyłeś, że ci się udało (tak to też możlwie
Rozwiązanie
1)Zmienić login.
2)Zmienić maila, (tzn. dać adres na do innej skrzynki).
3)Zmienić i login i emaila.
Stwierdziłem, że warto o tym napisać, bo niestety peeron nie daje informacji typu "please change your login".
Mnie przed chwilą udało się zarejestrować po raz drugi

Maila, o udanej rejetracji (tak samo jak po pierwszej rejestracji) otrzymałem po 10 minutach.
Jeśli i tak nie daje to rezultatu, no to niestety pozostaje policzyć do dziesięciu i krzyknąć...
Ufff rozpisałem się, ale może komuś to pomoże.
Ostatnio zmieniony 2007-11-11, 22:09 przez VanKrawiec, łącznie zmieniany 1 raz.
Coś w tym może być, spróbuję raz jeszcze.
Update:
co teraz? mam zmienić hasło, ale klikam na "wyślij zapytanie" czy "zresetuj"?
Update2:
VanKrawiec! Jesteś Wielki!
Update:
co teraz? mam zmienić hasło, ale klikam na "wyślij zapytanie" czy "zresetuj"?
Update2:
VanKrawiec! Jesteś Wielki!
Ostatnio zmieniony 2007-11-12, 16:44 przez smyk, łącznie zmieniany 2 razy.
- VanKrawiec
- Posty: 34
- Rejestracja: 2007-08-23, 23:02
- Lokalizacja: Pruszków
- HELF: vankrawiec
- : vankrawiec
-
Oho... Widzę, że się udało. Gratulacjesmyk pisze:Coś w tym może być, spróbuję raz jeszcze.
Update:
co teraz? mam zmienić hasło, ale klikam na "wyślij zapytanie" czy "zresetuj"?
Update2:
VanKrawiec! Jesteś Wielki!
Co by jednak dla potomnych było opowiem o tym zmienianiu hasła, bo i tu jest skichana sprawa.
Po otrzymaniu maila, który wygląda tak:
Thank you for registering to Peeron.com. To log on go
to http://www.peeron.com/login and enter the
following information:
Username: twój login
Password: towje pierwsze hasło
You will be asked to change that password after your first
login.
The Peeron.com Admins
Należy wejść na podstronkę logowania i podać login i hasła podane w mailu, wtedy wyskoczy nam coś takiego:

MUSISZ ZMIENIĆ HASŁO, gdyż to podane w mailu posłużyło ci tylko raz. Po wprowadzeniu starego hasła, nowego i jego potwierdzenia klikasz na "Wyślij".
I tu mała uwaga. Po tej czynności pozostajemy na tej samej podstronie i nie pojawia się już żaden komunikat, nawet nie przerzuca cię na stronę główną co mogłoby być znakiem końca zmagań z rejestracją.
Właśnie to stanowi główny problem rejestracji - brak komunikatów.
Teraz już możesz wyszukiwać, dodawać to "Set list" twoje zestawy itp. ogólnie jesteś szczęśliwym człowiekiem.
Kilka razy widziałem na forum pytanie "skąd można pobrać oprogramowanie do Mindstorma ?"
Na poniższej stronie jest do pobrania oficjalnie
http://en-us.kb.lego.com/ics/support/de ... eptID=5622
Wystarczy wybrać pytanie:
How can I obtain a replacement for the LEGO MINDSTORMS NXT software for set 8547?
I jest do pobrania ISO
Może dołożyć to do FAQ ? Chyba, że już jest a ja nie zauważyłem ?
Wiem, że już za chwilę będzie EV3 :-) ale niektórzy pewnie się starego nie pozbędą, albo właśnie kupią od tych co będą wysprzedawać :-)
Na poniższej stronie jest do pobrania oficjalnie
http://en-us.kb.lego.com/ics/support/de ... eptID=5622
Wystarczy wybrać pytanie:
How can I obtain a replacement for the LEGO MINDSTORMS NXT software for set 8547?
I jest do pobrania ISO
Może dołożyć to do FAQ ? Chyba, że już jest a ja nie zauważyłem ?
Wiem, że już za chwilę będzie EV3 :-) ale niektórzy pewnie się starego nie pozbędą, albo właśnie kupią od tych co będą wysprzedawać :-)