[MOC] Port

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderator: Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Lomero
Posty: 355
Rejestracja: 2004-10-14, 08:40
Lokalizacja: Warszawa
HELF: Lomero
: lomero

   

[MOC] Port

#1 Post autor: Lomero »

Wreszcie udało mi się skończyć :)

Port jaki jest każdy widzi, z jednej strony magazyn, z drugiej prawdopodobnie gospoda. Oczywiście jak to w porcie ciągłe zamieszanie, strażnicy gonią złodzieja, tragarze noszą ładunek, załatwiane są jakieś interesy, wszyscy ciężko pracują ;)

Obrazek Obrazek Obrazek

Galeria

Zapraszam
Lomero

pkowalcz

#2 Post autor: pkowalcz »

Widzę, że jednak zdążyłeś ;).
Bardzo fajnie wygląda. Nabrzeże elegancko zrobione, niezły pościg...
Tylko nie bardzo rozumiem, czemu te domy przylegają do muru - nie powinny być wewnątrz?

Awatar użytkownika
Lomero
Posty: 355
Rejestracja: 2004-10-14, 08:40
Lokalizacja: Warszawa
HELF: Lomero
: lomero

   

#3 Post autor: Lomero »

Tylko nie bardzo rozumiem, czemu te domy przylegają do muru - nie powinny być wewnątrz?
Bardzo prawdopodobne, ze powinny :) Ale jakoś tak mi się podobało.
Lomero

Awatar użytkownika
KUKUS
VIP
Posty: 852
Rejestracja: 2007-06-25, 09:50
Lokalizacja: Kraków
HELF: Kukus
: kukus_
: Kukus
Kontakt:

   

#4 Post autor: KUKUS »

Widać, że popracowałeś nad tym portem- wyszedł ci naprawdę ładnie :) Moją szczególną uwagę zwrócił ten zielony domek- jest super! Dok z łodzią, ogrom drewnianych skrzyń i innych obiektów. Pomysł z murem za domami jest genialny! Scenka też niczego sobie- coś mi się zdaje, że złodziejaszkowi uda się uciec- kolczuga i hełmy strażników na pewno trochę ważą :) (no chyba, że zerwie się linka i na złodziejaszka spadnie skrzynka; wówczas pieniądz upuści, który wleci do beczki, pirat w czerwonym zrobi koziołeczki, i do wody beczkę wypuści).

Awatar użytkownika
Ciamek
VIP
Posty: 2670
Rejestracja: 2004-06-24, 23:08
Lokalizacja: Wrocław
HELF: Piglet
: pigletciamek
Kontakt:

   

#5 Post autor: Ciamek »

Słodziusie : o)
Tylko jednak study w tudorze nieco drażnią - przywodzą na myśl płytę pancerną z nitami : o)

A tak w ogóle to coś popularna w tym roku wśród naszych konstrukcji jest ściana z wystających kamieni : o)
A propos - po chwili zastanawiania się zrozumiałem o co chodzi z tymi headlightami ustawionymi do góry nogami za wystającymi kamieniami - dzięki temu masz tam równą powierzchnię pionową dopasowaną do reszty zwykłych bricków.
Zdrufko, Ciamek

Awatar użytkownika
smyk
VIP
Posty: 2122
Rejestracja: 2006-03-14, 23:13
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
HELF: smyk

 

#6 Post autor: smyk »

Zdjęcia chyba w sumie lepsze niż sama praca. Budynki - nic specjalnego; za to bardzo sugestywna jest ilość drewna - te wszystkie beczki, skrzynie, molo, deski - to jest dobre. Na plus też dynamika i kompozycja scenki, ale to żaden cymes konstruktorski, a jedynie zdolność aranżacji przestrzennej.

Gdyby nie plaga urodzaju, pewnie bym się bardziej zachwycał. Ale poziom trzyma :ok:

Fistach

#7 Post autor: Fistach »

Smyk już nie narzekaj:) Mi się scenka bardzo podoba. Może trochę woda za spokojna? Ja bym dodał jeszcze ludzika wpadającego do wody po tym jak przepchnął się złodziej. a aranżacja scenki też się przecież liczy tak jak i wysokiej jakości zdjęcia!

Fajny jest ten patent na kładkę drewnianą na wodzie - widzę go już n-ty raz i cały czas mi się podoba:)

Świetna scena, dużo dobrze dobranych kolorów, dynamiki i szczegółów. Ach gdyby jeszcze były klamki w drzwiach:)

Ze dwa lata temu z ta pracą mógłbyć wygrać ale w tym (przyszłym) roku to będzie ciężko bo poziom strasznie wysoki jest - ale ludzie - z tego powinniśmy się cieszyć! Chociaż boję się o to co będzie w przyszłym roku:D

Powodzenia w konkursie będę kibicował tak Tobie jak i innym afol'om!
Ostatnio zmieniony 2007-12-30, 19:45 przez Fistach, łącznie zmieniany 2 razy.

crises

#8 Post autor: crises »

Podoba mi się zielony domek i to że jego ściany stoją pod kątem. Ładny jest pomost i deski leżące na nim. Inne drewniane elementy też dobrze pasują. Domek biały taki sobie, choć doceniam zrobienie tak dokładnego pruskiego muru bez szpar. Szkoda, że łódkę wykorzystałeś gotową, byłby jeszcze jeden element do zawieszenia oka. Ogólnie ładna kompozycja i technicznie bez zarzutu.

Awatar użytkownika
Żbik
Administrator
Posty: 2900
Rejestracja: 2006-06-06, 15:34
Lokalizacja: Gdynia
HELF: Zbiczasty
: Zbik

 

#9 Post autor: Żbik »

Zazwyczaj logując się na forum pomijam wyświetlane tam MOCe, ale tym razem było inaczej - to Twoje coś przykuło moją uwagę. Mój głos pewnie niewiele znaczy, gdyż to nie moje rejony budowlane, ale wiedz, że podoba "mnie się" :spoko:

Scenka od razu na myśl przywołała słowa pieśni:

"Jest port wielki jak świat, co się zwie Amsterdam.
Marynarze od lat pieśni swe nucą tam.
Jest jak świat wielki port, marynarze w nim śpią,
Jak daleki śpi fiord, zanim świt zbudzi go..."

smyk pisze:ale to żaden cymes konstruktorski, a jedynie zdolność aranżacji przestrzennej.
a nie o to w tej materii głównie chodzi?

kris kelvin

#10 Post autor: kris kelvin »

I kolejny genialny MOC dzisiaj :)
Przyprawiacie mnie o kompleksy :(

lolas

#11 Post autor: lolas »

Mniammm... super MOC!
Bardzo podoba mi sie to, jak wywazyles proporcje: jest tloczno, ale wszystko jest czytelne.
Az korci, zeby dobudowac kolejny fragment nabrzeza z rownie fajnymi domkami i tlumem ludzikow ;)

Awatar użytkownika
Lomero
Posty: 355
Rejestracja: 2004-10-14, 08:40
Lokalizacja: Warszawa
HELF: Lomero
: lomero

   

#12 Post autor: Lomero »

Przedewszystkim dzięki za komentarze :)
Fistach pisze:Ja bym dodał jeszcze ludzika wpadającego do wody po tym jak przepchnął się złodziej.
A widzisz myślałem o tym i specjalnie z tego zrezygnowałem, bo to już się taki schemat robi, że jeśli gdzieś jest woda to musi też do niej wpadać jakiś ludzik.
Fistach pisze:Ach gdyby jeszcze były klamki w drzwiach:)
Również cierpię z tego powodu, ale jakoś zawsze zapominam kupić odpowiednie kafelki.
crises pisze:Szkoda, że łódkę wykorzystałeś gotową, byłby jeszcze jeden element do zawieszenia oka.
To już typowy objaw braku czasu, miała być budowana łódka i oczywiście nie zdążyłem nic sensownego wymyślić.
Żbik pisze:Mój głos pewnie niewiele znaczy, gdyż to nie moje rejony budowlane, ale wiedz, że podoba "mnie się"
Jeśli udało mi się zinteresować budowlą kogoś kto w tym "nie siedzi", to głos ten ma dla mnie bardzo duże znaczenie :)
lolas pisze:Az korci, zeby dobudowac kolejny fragment nabrzeza z rownie fajnymi domkami i tlumem ludzikow ;)
W pierwotnych planach port miał być rzeczywiście prawie dwa razy dłuższy, niestety ograniczenia CCC spowodowały, że musiałem go sporo skrócić :(
Lomero

Nexus 7

#13 Post autor: Nexus 7 »

Fantastycznie zywa ta scenka, to jest cos czego musze sie nauczyc. Biala sciana ze studami akurat mi sie podoba, te sciany zdecydowanie nie byly w rzeczywistosci gladkie. Szkoda ze ograniczenia CCC nie pozwolily ci zbudowac wiecej.

Awatar użytkownika
V1
VIP
Posty: 2537
Rejestracja: 2007-04-07, 05:56
Lokalizacja: Warszawa
HELF: Noddy
: 10142787@N06/collections

   

#14 Post autor: V1 »

Bardzo ładne, przyjemnie się kojarzy z Gdańskiem i Motławą..... ech szkoda że mam tak daleko, uwielbiam to miasto....

Ładne domki, szczególnie ten zielony.
Mur ze strażnikami wydaje mi się zbędny, bo nie wprowadza nic ciekawego, ale to w żadnym razie nie jest zarzut.
Łódź - bardzo dobrze że gotowa, tej wielkości łodź 'budowana' raczej nie wyszłaby ładnie.
\/1 ______________

kris kelvin

#15 Post autor: kris kelvin »

Lomero pisze:Przedewszystkim dzięki za komentarze :)
Fistach pisze:Ja bym dodał jeszcze ludzika wpadającego do wody po tym jak przepchnął się złodziej.
A widzisz myślałem o tym i specjalnie z tego zrezygnowałem, bo to już się taki schemat robi, że jeśli gdzieś jest woda to musi też do niej wpadać jakiś ludzik.
No właśnie. Niektórzy hurtem topią po pół załogi statku zatrudniając do tego krakeny :)
Dobrze, że się oparłeś pokusie.
Ostatnio zmieniony 2007-12-30, 22:49 przez kris kelvin, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ