[MOC] Gaz 3308

Wszystko co związane z / everything about LEGO Truck Trial, Cross Country, Truck Racing, Outdoor Car Racing

Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Kubrick
VIP
Posty: 2200
Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
Lokalizacja: KrakóVW
brickshelf: Kubrick
Kontakt:

 

#16 Post autor: Kubrick »

Pietruch_15 pisze:Bo w tym sezonie, większość ciężarówek nie będzie prowadzana na smyczy.
Dopoki nie zrobie drugiej ciezarowki, to moj Magirus bedzie na smyczy ;) Ale patent z RC jest tak fajny,ze juz pracuje nad czyms odpowiednio RC-sterowalnym :)
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

Awatar użytkownika
Pietruch
Posty: 1379
Rejestracja: 2004-12-25, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Pietruch-15

 

#17 Post autor: Pietruch »

W Kielcach i na GPM obawiam się jedynie mocnego słońca, które będzie zakłócało IR. I w tym momencie RC ma przewagę. No ale zobaczymy.
Pozdrawiam,
Maciej

Awatar użytkownika
mienso123
Posty: 319
Rejestracja: 2007-02-15, 14:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
brickshelf: mienso123

 

#18 Post autor: mienso123 »

atrapa v8 jest juz zamontowana, podobnie jak kierownica
Ostatnio zmieniony 2008-01-31, 13:33 przez mienso123, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
smyk
VIP
Posty: 2142
Rejestracja: 2006-03-14, 23:13
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
brickshelf: smyk

 

#19 Post autor: smyk »

To mocowanie kierownicy jest już całkiem sensowne. Szkoda, że nie daje możliwości obrotu ]:->

Awatar użytkownika
Kubrick
VIP
Posty: 2200
Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
Lokalizacja: KrakóVW
brickshelf: Kubrick
Kontakt:

 

#20 Post autor: Kubrick »

Smyku, juz nie masz sie do czego przyczepic? :P

V8 wyglada bosko :D i jak poteznie :D
Krec film :D
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

Awatar użytkownika
Pietruch
Posty: 1379
Rejestracja: 2004-12-25, 17:06
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Pietruch-15

 

#21 Post autor: Pietruch »

Kubrick pisze:Krec film
Dokładnie, czekamy na film. !! :)
Pozdrawiam,
Maciej

Awatar użytkownika
mienso123
Posty: 319
Rejestracja: 2007-02-15, 14:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
brickshelf: mienso123

 

#22 Post autor: mienso123 »

Już są!!. Skoczyłem do spozywczaka, kupiłem baterie, i już miałem kręcić film, kiedy okazało
się że pod ciężarem modułu to nawet na ślimakach zębatki przekskakują. I co?? Wymieniłem
mosty na te z 8880. Oto efekt:

[1], [2], [3]


Smyku teraz to nawet kierownica się kręci
Ostatnio zmieniony 2008-02-01, 17:23 przez mienso123, łącznie zmieniany 9 razy.

Awatar użytkownika
smyk
VIP
Posty: 2142
Rejestracja: 2006-03-14, 23:13
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
brickshelf: smyk

 

#23 Post autor: smyk »

Żwawa bestia! Jestem pod sporym wrażeniem.

Ale żeby nie było, że bez uwag:
-koniecznie usztywnij ramę, na wertepach widać jak się wygina
-patrząc z boku wydaje się, że odstęp między kołem a błotnikiem (karoserią?) jest za duży
-pod 40 stopni nie podjedzie ]:->
- podoba się praca niezależnego zwieszenia, ale w którymś momencie ukręcisz kardany
Ostatnio zmieniony 2008-02-01, 17:18 przez smyk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mienso123
Posty: 319
Rejestracja: 2007-02-15, 14:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
brickshelf: mienso123

 

#24 Post autor: mienso123 »

smyk pisze:pod 40 stopni nie podjedzie ]:->
Też mam takie wrażenie, ale nie wiem co zmienić. Coś w mostach, czy przełożenie?

Awatar użytkownika
Kubrick
VIP
Posty: 2200
Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
Lokalizacja: KrakóVW
brickshelf: Kubrick
Kontakt:

 

#25 Post autor: Kubrick »

Wal tylnego mostu jest zbyt ostro ugiety na przegubie, ukrecisz krzyzak, lepiej szybjko to zmien.
Bardzo zwawa bestia, super to jedzie, ale mu chyba brakuje mocy na podjazdach, tez nad tym popracuj. Chyba najlepsza metoda bedzie lekko zwiekszona redukcja, zeby silniki sie nie dlawily.
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

Awatar użytkownika
smyk
VIP
Posty: 2142
Rejestracja: 2006-03-14, 23:13
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
brickshelf: smyk

 

#26 Post autor: smyk »

Coś za coś: zwiększysz redukcję - uzyskasz moc, ale stracisz szybkość. Grunt to znaleźć optimum między szybkością a mocą.

Awatar użytkownika
Kubrick
VIP
Posty: 2200
Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
Lokalizacja: KrakóVW
brickshelf: Kubrick
Kontakt:

 

#27 Post autor: Kubrick »

Ale tez wazne jest,zeby podjezdzac pod stromizny latwo, a nie stylem smyka, ktory dlawil MANa w Kielcach juz na drugiej sekcji :P
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

Awatar użytkownika
smyk
VIP
Posty: 2142
Rejestracja: 2006-03-14, 23:13
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
brickshelf: smyk

 

#28 Post autor: smyk »

Kubrick pisze:Ale tez wazne jest,zeby podjezdzac pod stromizny latwo, a nie stylem smyka, ktory dlawil MANa w Kielcach juz na drugiej sekcji :P
Może i dławiłem MANa, ale akurat na drugiej sekcji miałem bodajże najlepszy czas i najwięcej punktów. Więc, gdy się jedzie na pograniczu mocy, to jeszcze jest okej, gorzej gdy jej zabraknie ;P

Awatar użytkownika
mienso123
Posty: 319
Rejestracja: 2007-02-15, 14:05
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
brickshelf: mienso123

 

#29 Post autor: mienso123 »

Obniżyłem trochę podwozie, zmieniłem przełożenie , no i musiałem przesunąć moduł, ponieważ
przednie koła za bardzo się odrywały od podłoża. Jeździ teraz ślimaczym tępem, ale wyjeżdża
nawet pod ok. 40 stopni

Filmik

Awatar użytkownika
V1
VIP
Posty: 2555
Rejestracja: 2007-04-07, 05:56
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Noddy

 

#30 Post autor: V1 »

Niby powoli, ale i tak patrząc na filmik ciężko mi było uwierzyć jak to w ogóle możliwe!
\/1 ______________

ODPOWIEDZ