[MOC] Kryjówka piratów

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderator: Mod Team

Jak Wam się podoba kryjówka piratów?

Świetne
5
12%
Świetne
5
12%
Bardzo dobre
10
24%
Bardzo dobre
10
24%
Dobre
4
10%
Dobre
4
10%
Przeciętnie
1
2%
Przeciętnie
1
2%
Takie sobie
0
Brak głosów
Takie sobie
0
Brak głosów
Słabe
1
2%
Słabe
1
2%
Beznadziejne
0
Brak głosów
Beznadziejne
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 42

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Lomero
Posty: 355
Rejestracja: 2004-10-14, 08:40
Lokalizacja: Warszawa
HELF: Lomero
: lomero

   

[MOC] Kryjówka piratów

#1 Post autor: Lomero »

Obrazek

Postanowiłem tym razem zaprezentować Wam coœ nieco bardziej odmiennego, mianowicie kryjówkę piratów. Jest to mała fortyfikacja, umiejscowina na oceanicznej wysepce. Opisywać nie ma co, wszystko (mam nadzieję) widać.

Zapraszam do oglšdania

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2010-05-04, 23:18 przez Lomero, łącznie zmieniany 1 raz.
Lomero

gras1

#2 Post autor: gras1 »

mi sie swietnie podoba :)

Awatar użytkownika
dmac
Adminus Emeritus
Posty: 2282
Rejestracja: 2004-06-17, 19:16
Lokalizacja: Szczecin
HELF: dmac
: dmaclego
: dmac

   

#3 Post autor: dmac »

gras1 pisze:mi sie swietnie podoba :)
Oczywiœcie to nie moja branża, więc moja opinia nie ma wielkiego znaczenia, ale...
Z daleka bryła jest bardzo fajna; z bliska rażš troszeczkę te wysokie szare skosy na szczycie murów. Sš jakby w nieodpowiedniej skali do ludków i całej reszty.
Rozumiem, że ta dziura z boku, w piasku, to tajne wyjœcie - bardzo fajny pomysł (a może to standard w takich budowlach? Naprawdę nie wiem.)
Podoba mi się starannoœć w szczegółach wyposażenia (to zdaje się jazda obowišzkowa w tym temacie :) Wiem, że to głupie, ale techniczny instynkt nakazywałby mi raczej zrobić schodki szerokie na 4, nie na 2 jednostki, żeby było realniej....
Ogólnie - dobrze.
Pozdrawiam,
dmac

_________________
The absence of limitations is the enemy of art - Orson Welles

Mrowa

#4 Post autor: Mrowa »

Tak wlasnie ostatnio przegladalem brickshelfa i natknalem sie na ta budowle. Niewiedzialem ze to twoja nawet.

Jak zawsze pelno szczegolow, podoba mi sie plaza i klapy na armaty. Ciekawy jest pomysl z tymi palami w wodzie.

Powiedz mi czy tajne przejscie prowadzi z kominka?? :lol:

Pozdrawiam

Rafi83

#5 Post autor: Rafi83 »

Œwietny Moc ,im dłużej oglšdam podoba mi się coraz bardziej ,masz potencjał do tworzenia œwietnych modeli pirackich ,z niecierpliwoœciš czekam na natępny Moc z tej tematyki .Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Korn
Posty: 133
Rejestracja: 2004-11-30, 21:56
Lokalizacja: Łuków
HELF: Fireblast

 

#6 Post autor: Korn »

Nie mam się co rozpisywać... Poprostu ŒWIETNE!!!
Pozdrawiam.
KoRn

GOKU

#7 Post autor: GOKU »

Wedlug mnie bardzo dobre, podoba mi sie to, ze duzo bajerow jest pod ziemia, i w ogóle realistyczne meble itp. Podoba mi sie :)

Awatar użytkownika
Lomero
Posty: 355
Rejestracja: 2004-10-14, 08:40
Lokalizacja: Warszawa
HELF: Lomero
: lomero

   

#8 Post autor: Lomero »

(a może to standard w takich budowlach? Naprawdę nie wiem.)
Właœciwie to chyba nie, nigdy czegoœ podobnego nie widziałem. Tylko ja mam zboczenie na tym punkcie :)
Wiem, że to głupie, ale techniczny instynkt nakazywałby mi raczej zrobić schodki szerokie na 4, nie na 2 jednostki, żeby było realniej....
Rzeczywiœcie schodki na 4s (ew. 3s) sš najlepsze, ale ponieważ zazwyczaj buduję małe budowle (jak powyższa) to żal mi zabierać tak dużo miejsca na schody.
z bliska rażš troszeczkę te wysokie szare skosy na szczycie murów. Sš jakby w nieodpowiedniej skali do ludków i całej reszty.
Tutaj się wyjštkowo nie zgodzę :) Kwestia gustu.
Powiedz mi czy tajne przejscie prowadzi z kominka??
Niestety nie, kominek jest z drugiej stony :) Dochodzi do stosu z beczkami.
Œwietny Moc
mi sie swietnie podoba
Nie mam się co rozpisywać... Poprostu ŒWIETNE!
Ogólnie - dobrze.
Wedlug mnie bardzo dobre
Dzięki

Z pirackim pozdrowieniem

Lomero

twig007

#9 Post autor: twig007 »

nie jestem biegły w tematach pirackich, ale...
bardzo zgrabna mała budowla - cos co najbardziej lubie
nie zaden kolos
małe jest piekne ;)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Ciamek
VIP
Posty: 2670
Rejestracja: 2004-06-24, 23:08
Lokalizacja: Wrocław
HELF: Piglet
: pigletciamek
Kontakt:

   

#10 Post autor: Ciamek »

Ekstra - jak zwykle miło i przytulnie : o)
Zdrufko, Ciamek

Awatar użytkownika
shaggie
Adminus Emeritus
Posty: 170
Rejestracja: 2004-06-04, 18:45
Lokalizacja: Warszawa
HELF: shaggie

 

#11 Post autor: shaggie »

Wychylane armaty kojarzš mi się z Działami Navarony... to celowy zamysł czy zbieg okolicznoœci?
Forteca z zewnštrz ma nieco zbyt gładkie œciany. Metody, których użyłeœ do zróżnicowania powierzchni sprawdzajš się przy stosunkowo niewielkich płaszczyznach, tutaj wydaje mi się, że powinieneœ bardziej uwypuklić rozmaite nierównoœci, np. przy użyciu offsetów, albo częœciowo przesłonić mury pnšczami.
Wnętrze natomiast jest bez zarzutu - jak zwykle doskonałe, realistyczne szczegóły (ja też chcę mieć żółte drzwi!), fajna załoga. Czy górnš powierzchnię wraz z dużš częœciš domku się zdejmuje?
shaggie.

Awatar użytkownika
Lomero
Posty: 355
Rejestracja: 2004-10-14, 08:40
Lokalizacja: Warszawa
HELF: Lomero
: lomero

   

#12 Post autor: Lomero »

Wychylane armaty kojarzš mi się z Działami Navarony... to celowy zamysł czy zbieg okolicznoœci?
Niestety jedynie zbieg okolicznoœci.
górnš powierzchnię wraz z dużš częœciš domku się zdejmuje?
Tak, niestety zdejmowanie jest nieco utrudnione przez mury i wszystko inne, ale jakby nie partrzeć jest.
Forteca z zewnštrz ma nieco zbyt gładkie œciany.
Gładkie œciany zrobione sš celowo. Miały wyrażać prostotę i nieskomplikowanie budowli. Pnšcza natomiast jakoœ nie kojarzyły mi się z goršcš rajskš wysepkš :)

btw. Co to sš offsety?
Wnętrze natomiast jest bez zarzutu - jak zwykle doskonałe
Ekstra - jak zwykle miło i przytulnie : o)
Dzięki

Pozdrawiam
Lomero

Awatar użytkownika
shaggie
Adminus Emeritus
Posty: 170
Rejestracja: 2004-06-04, 18:45
Lokalizacja: Warszawa
HELF: shaggie

 

#13 Post autor: shaggie »

Lomero pisze:btw. Co to sš offsety?
Przesunięcie klocka o mniej niż 1 stud.
Interesujšcy tekst o tym, jak sobie radzić z "syndromem wielkiej, szarej œciany" znajduje się na CC, zresztš Twój MOC podany jest jako jeden z przykładów udanego zapobiegania tego efektu:

http://www.classic-castle.com/howto/art ... ywall.html
shaggie.

Awatar użytkownika
Lomero
Posty: 355
Rejestracja: 2004-10-14, 08:40
Lokalizacja: Warszawa
HELF: Lomero
: lomero

   

#14 Post autor: Lomero »

Przesunięcie klocka o mniej niż 1 stud.
Jakoœ o tym nie pomyœlałem podczas budowy, rzeczywiœcie dobry pomysł.
Interesujšcy tekst o tym, jak sobie radzić z "syndromem wielkiej, szarej œciany" znajduje się na CC, zresztš Twój MOC podany jest jako jeden z przykładów udanego zapobiegania tego efektu:
Oczywiœcie znam ten tekst, chociaż większoœć przedstawionych tam sposobów jest raczej oczywistych :)

Pozdrawiam
Lomero

gras1

#15 Post autor: gras1 »

rzeczywiscie - z nawet z najbardziej oczywistych rzeczy da sie zrobic prace naukowa :)

oczywiscie jest tam pare nowinek - jednak wiekszosc trikow jest ogolnie znana - przynajmniej tym co od czasu do czasu przegladaja nowosci na brickshelf :)

ODPOWIEDZ