[MOC] Monster Bus

Boats, City, Military, Paradisa, Racers (System), Sports, Town, World City

Moderator: Mod Team

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Kubrick
VIP
Posty: 2164
Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
Lokalizacja: KrakóVW
HELF: Kubrick
: 185480128@N05
Kontakt:

   

[MOC] Monster Bus

#1 Post autor: Kubrick »

Obrazek
Witam.
Tak sobie wczoraj siedzialem na YT i ogladalem filmy z roznymi fajnymi furami. Nagle jak mnie inspiracja w leb nie walnie... Tak, to bylo to. Monster truck na bazie zoltego autobusu szkolnego. Co w takiej sytuacji robi zwykly czlowiek? Mysli sobie "chcialbym taki miec". Co z kolei robi AFOL? Buduje.

Pomysl byl blyskawiczny, postanowilem zastosowac kola takie,jak Zumbi w Grabazu, zeby pasowaly do siebie skala, jakby w Kielcach udalo sie je postawic kolo siebie.
Budowa poszla rownie szybko, bo podwozie zrobilem tak,jak w trialowce do projektu miasto, czyli podluznice z liftarmow i do nich wpiete osie na axlepinach.
Powstalo sobie w niecala godzine takie calkiem sympatyczne wozidelko w calkiem sympatycznym zoltym kolorze.
Jakiez mnie nieszczescie spotkalo, kiedy sie okazalo, ze jednoczesne importowanie 22GB muzyki do biblioteki iTunes i sciaganie zdjec z aparatu to byl pomysl godny tylko tak debilnego umyslu, jak moj. Podczas, kiedy aparat probowal sie polaczyc z komputerem (a moze na odwrot, chociaz moj aparat jest chyba od kompa jednak madrzejszy :] ), a TruckeR i Longer mnie molestowali, zebym im pokazal zdjecia, postanowilem cos poprawic.
Na pierwszy ogien poslo podrasowanie tylu przez zlagodzenie przejscia miedzy slupkiem, a gorna krawedzia szyb z jednoczesnym dodaniem dodatkowych lamp.
W nastepnej kolejnosci dolozylem z przodu rury ochronne i przeprofilowalem maske dodajac do niej szpanerski inhalatorex.
Na koniec postanowilem zrobic miejsce w przegrodce z panelami, wiec dorzucilem po obu stronach gustowne i niezbyt krzykliwe progi.
Teraz calosc prezentuje sie elegancko i agresywnie. Jeszcze mu chce dolozyc jakies naklejki,ale wszystko w swoim czasie.

I teraz jeszcze pytanko: maszyna ma 10 studow szerokosci, wiec do miasta jest za duza (sama buda, to niecale 7 studow-wystaja progi), ale czy daloby sie gdzies znalezc miejsce, zeby to nie stalo poza makieta, jesli bym to zabral ze soba? ;)
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

Awatar użytkownika
TruckeR
Posty: 851
Rejestracja: 2006-05-03, 21:25
Lokalizacja: Układ Mendelejewa
HELF: Ciezarowkaz
: ciezarowkaz
: truckeriev

   

#2 Post autor: TruckeR »

Kubrick pisze:Co w takiej sytuacji robi zwykly czlowiek?


Zastanawia się w jaki sposób to pociąć na złom i wywieźć do huty ;-)

Modelik fajniusi, ciekawa bryła i kształt, ale jakoś mi pusto przy przednich błotnikach - jakby nie miał silnika? Brakuje mi tam jakichś bajerów - wystających rurek, śmieci, czegokolwiek ;-)
Ostatnio zmieniony 2008-06-12, 18:06 przez TruckeR, łącznie zmieniany 1 raz.
Nobody wants him, they just turn their heads
Nobody helps him, now he has his revenge!

Awatar użytkownika
Kubrick
VIP
Posty: 2164
Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
Lokalizacja: KrakóVW
HELF: Kubrick
: 185480128@N05
Kontakt:

   

#3 Post autor: Kubrick »

TruckeR pisze:Brakuje mi tam jakichś bajerów - wystających rurek, śmieci, czegokolwiek ;-)
Sugestia zostanie wzieta pod uwage, jak tylko wymysle cos fajnego pod maske, to postaram sie tam wepchnac ;]
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

Awatar użytkownika
trubal
Posty: 299
Rejestracja: 2007-06-13, 14:50
Lokalizacja: Gdynia
HELF: trubal
Kontakt:

 

#4 Post autor: trubal »

Może wtedy zbudować jakiś monster truck madness? spłaszczone samochody, przyczepy kempingowe, a to wszystko na placu za strefą przemysłową z tłumkiem minifigów?
"I got a bad feeling about this..."

Mój sklep BL:
www.brickbox.prv.pl

Awatar użytkownika
Kubrick
VIP
Posty: 2164
Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
Lokalizacja: KrakóVW
HELF: Kubrick
: 185480128@N05
Kontakt:

   

#5 Post autor: Kubrick »

trubal pisze:Może wtedy zbudować jakiś monster truck madness? spłaszczone samochody, przyczepy kempingowe, a to wszystko na placu za strefą przemysłową z tłumkiem minifigów?
Masz leb nie od parady :D Chyba cos pokombinuje, zeby bylo po czym jezdzic, tylko ktos by musial mi zapewnic kawalek baseplate'a, bo nie mam :(
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

Awatar użytkownika
Mikolaj
Posty: 1044
Rejestracja: 2008-02-02, 18:55
Lokalizacja: Międzychód
HELF: Mikolaj93
: 43015024@N08
: Mikolaj
Kontakt:

   

#6 Post autor: Mikolaj »

Na pierwszy rzut oka: fajny. Ale po bliższym przyjrzeniu się:
1. Brak mu nadkoli z przodu,
2. Z tyłu, przy tych lampach mógłbys użyć płaskich klocków bo widać study
Kurcze - tak sobie chciałem pokrytykować ale tylko dwie wady znalazłem:D
PS: Super pomysł na progi:P
PS: Mógłbyś spróbować poszerzyć nadkola bo dziwnie wyglądają:D
Ostatnio zmieniony 2008-06-12, 18:46 przez Mikolaj, łącznie zmieniany 1 raz.
Ze smutku wory pod oczami jak Panasewicz.

Awatar użytkownika
Kubrick
VIP
Posty: 2164
Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
Lokalizacja: KrakóVW
HELF: Kubrick
: 185480128@N05
Kontakt:

   

#7 Post autor: Kubrick »

Mikolaj pisze:Brak mu nadkoli z przodu,
Sa wyciete gleboko, bo musi byc miejsce na kola ;)
Mikolaj pisze:Z tyłu, przy tych lampach mógłbys użyć płaskich klocków bo widać study
Konkretniej o co Ci chodzi? Jesli o tego bricka 1x6 ponizej lamp, to probowalem z kaflami, ale albo nie wejda lampy, albo jest za duza szpara. Jesli o same lampy, to wole takie rozwiazanie,jak jest, poza tym, nie mam kafli w takim kolorze, a zwykla czerwien bylaby malo fajna. No i przede wszystkim, lampy w mojej koncepcji MUSIALY byc okragle ;)
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

Awatar użytkownika
Mikolaj
Posty: 1044
Rejestracja: 2008-02-02, 18:55
Lokalizacja: Międzychód
HELF: Mikolaj93
: 43015024@N08
: Mikolaj
Kontakt:

   

#8 Post autor: Mikolaj »

Kubrick pisze:Konkretniej o co Ci chodzi?
Dokładnie o ten brick 1 x 6:D
Kubrick pisze:to probowalem z kaflami, ale albo nie wejda lampy, albo jest za duza szpara.
Hmm... Jak dasz dwa platy (czy jak im tam) i na to kafle....
Kubrick pisze:, nie mam kafli w takim kolorze,
No to nic nie wykombinujesz:P

PS> Znalazłem jeszcze jedno rozwiązanie jakby pozbyć się szpary z tyłu, ale jak nie masz kafli to nic z tego:(
Ostatnio zmieniony 2008-06-12, 18:53 przez Mikolaj, łącznie zmieniany 1 raz.
Ze smutku wory pod oczami jak Panasewicz.

Awatar użytkownika
Kubrick
VIP
Posty: 2164
Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
Lokalizacja: KrakóVW
HELF: Kubrick
: 185480128@N05
Kontakt:

   

#9 Post autor: Kubrick »

Mikolaj pisze:Hmm... Jak dasz dwa platy (czy jak im tam) i na to kafle....
To wtedy bedzie szpara na kilka milimetrow. Juz wole miec tam study, przynajmniej czesciowo to jest wtedy zatkane :]
Mikolaj pisze:Znalazłem jeszcze jedno rozwiązanie jakby pozbyć się szpary z tyłu, ale jak nie masz kafli to nic z tego:(
Mialem na mysli kafle w kolorze lamp ;)
Ostatnio zmieniony 2008-06-12, 18:54 przez Kubrick, łącznie zmieniany 1 raz.
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

Awatar użytkownika
trubal
Posty: 299
Rejestracja: 2007-06-13, 14:50
Lokalizacja: Gdynia
HELF: trubal
Kontakt:

 

#10 Post autor: trubal »

cieszę się że mogę się na coś przydać:)
mój wkład klockowy w K-Z jest niewielki, to chociaż pomysłami staram się rzucać gdzie popadnie:)
"I got a bad feeling about this..."

Mój sklep BL:
www.brickbox.prv.pl

spacelord
Posty: 920
Rejestracja: 2007-06-21, 16:23
Lokalizacja: Kraków
HELF: spacelord
: spacelord
Kontakt:

 

#11 Post autor: spacelord »

Myślałem że same trialówki budujesz ;) - ale się myliłem :)
Nie znam się za bardzo na autkach, ale wygląda z boku jakby był za wysoki... i te dziury w środku na wylot (z boku bardzo widać) - jakoś nieładnie wyglądają... i TruckeR ma rację chyba - mogłoby być więcej jakiś śmieci gdzieniegdzie bo nic nie ma...
I góra (boki) bardzo masywnie wyglądają.

Ale model udany, na zdjęciach bardziej z góry prezentuje się ładnie (fajny przód).
Pewnie w sobotę będzie okazja żeby go lepiej obejrzeć ;)

Awatar użytkownika
M_longer
VIP
Posty: 5407
Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
Lokalizacja: Lubin
HELF: M-longer
: m_longer
: Longer
Kontakt:

   

#12 Post autor: M_longer »

Kubrick pisze:a TruckeR i Longer mnie molestowali, zebym im pokazal zdjecia, postanowilem cos poprawic.
Ja tylko grzecznie się spytałem czy będzie pokaz przedpremierowy dla prasy ;)

Fajny, tylko zamiast inhalatorexa widziałbym na środku maski to:

Obrazek

;)

Awatar użytkownika
Kubrick
VIP
Posty: 2164
Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
Lokalizacja: KrakóVW
HELF: Kubrick
: 185480128@N05
Kontakt:

   

#13 Post autor: Kubrick »

M_longer pisze:Fajny, tylko zamiast inhalatorexa widziałbym na środku maski to:
Jakbym mial... Ale tak moim zdaniem jest fajniej. Nie lubie za bardzo takiego zdziwiania z wystajacymi silnikami. A przynajmniej nie w tyego typu maszynach. Jakby to byl jakis Ford T, albo inna Warszawka, to ok, ale tu juz troche mi to nie podchodzi pod wizje takiego potwora.
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

Awatar użytkownika
Emilus
Adminus Emeritus
Posty: 1460
Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
Lokalizacja: Polska
HELF: Emilus
: Emilus
Kontakt:

 

#14 Post autor: Emilus »

Model może być, ale ... tak spytam, jak tam twoja trialówka?

może i jestem monotematyczny, ale mam kilka pytań:
Kiedy skończysz stara?
dlaczego właśnie star?
czemu jeszcze nie skończyłeś stara?:)

Awatar użytkownika
Kubrick
VIP
Posty: 2164
Rejestracja: 2006-05-19, 21:51
Lokalizacja: KrakóVW
HELF: Kubrick
: 185480128@N05
Kontakt:

   

#15 Post autor: Kubrick »

Emilus pisze:Kiedy skończysz stara?
dlaczego właśnie star?
czemu jeszcze nie skończyłeś stara?:)
To raczej do tematu ze starem ;]
Ten model jest czysto relaksacyjny w przerwie ;)

Kiedys skoncze stara? Najpozniej do jutra ;)
Dlaczego star? Bo chcialem pokazac Sarielowi, ze sie da ladniej go zrobic, a poza tym bardzo lubie ten model.
Czemu jeszcze nie skonczylem stara? Bo postanowilem zrobic autobus :)
Malo tego, tak patrze na ten autobusik, to jednak nadkola mu przemodeluje lekko, bo przod bedzie lepiej wygladal,jak mu doloze kilka bajerow :]


A tak poza tym. Emilus, Ty jestes gorszy ode mnie odkad zaczales sie bawic w trial xD
Ostatnio zmieniony 2008-06-12, 21:48 przez Kubrick, łącznie zmieniany 1 raz.
Cieślu pisze:kup volvo nie bądź janusz
Cieślu pisze:Ty to byś Kubrick wszystko zwieśniaczył :>

ODPOWIEDZ