[MOC] Księgarnia

Adventurers, Castle, HP, Ninja, Pirates, Western, WWII, Vikings

Moderator: Mod Team

Jak wam się podoba księgarnia?

Świetna
8
22%
Świetna
8
22%
Bardzo dobra
6
17%
Bardzo dobra
6
17%
Dobra
2
6%
Dobra
2
6%
Przeciętna
2
6%
Przeciętna
2
6%
Taka sobie
0
Brak głosów
Taka sobie
0
Brak głosów
Słaba
0
Brak głosów
Słaba
0
Brak głosów
Beznadziejna
0
Brak głosów
Beznadziejna
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 36

Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika
Lomero
Posty: 355
Rejestracja: 2004-10-14, 08:40
Lokalizacja: Warszawa
HELF: Lomero
: lomero

   

[MOC] Księgarnia

#1 Post autor: Lomero »

Witam,

Obrazek

Przedstawiam Wam mój nowy MOC, œredniowiecznš księgarnię. Całoœć mieœci się w "malowniczej", ceglanej kamienicy. Robotnicy na twoich oczach wymieniajš stare okna. W œrodku, na parterze mieœci się omawiana księgarnia. Na pierwszym piętrze mieœci się sypialnia właœciciela. Dalej na drugim piętrze znajduje się jego pracownia w której pisze ksišżki, albo rysuje mapy. Na strychu znajdujš się (jak to zwykle na strychu) stare niepotrzebne œmieci. Jak wam się podoba? Zapraszam do oglšdania i komentowania.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2010-05-04, 23:18 przez Lomero, łącznie zmieniany 1 raz.
Lomero

Tom I Wielki

#2 Post autor: Tom I Wielki »

całkiem fajne, rzeczš która mnie irytuje w replikach budynków œredniowiecznych jest to, że pomiędzy parterem, a oknami pierwszego pietra powinno być miejsce na szyld..całkiem niezły pomysł z tym dzwigiem :]

Awatar użytkownika
Korn
Posty: 133
Rejestracja: 2004-11-30, 21:56
Lokalizacja: Łuków
HELF: Fireblast

 

#3 Post autor: Korn »

Juz zauważyłem na brickshelfie ten MOC ale nie zauważyłem że to twój... jestem pełen uznania i powiadam ci oby tak dalej :)
Pozdrawiam.
KoRn

gras1

#4 Post autor: gras1 »

SUPERRR

dla mnie doslownie petarda - te cegly sa genialne - tyl budowli tez.
zauwazyłem to juz wczesniej na Brickshelfie ale nie zauważyłem ze to twoje !!!

petarda.

Awatar użytkownika
Ciamek
VIP
Posty: 2670
Rejestracja: 2004-06-24, 23:08
Lokalizacja: Wrocław
HELF: Piglet
: pigletciamek
Kontakt:

   

#5 Post autor: Ciamek »

Cegiełki sš œliczne : o)
I fajne mebelki
Zdrufko, Ciamek

Awatar użytkownika
shaggie
Adminus Emeritus
Posty: 170
Rejestracja: 2004-06-04, 18:45
Lokalizacja: Warszawa
HELF: shaggie

 

#6 Post autor: shaggie »

O kurde, rozwaliłeœ mnie tym. Dawno nie widziałem tak dobrego MOC-a... dyskusyjne jest, czy w œredniowieczu były księgarnie (raczej skryptoria w klasztorach), ale mniejsza o to.
DŸwig jest kapitalny - delikatny, nieco nawet rachityczny (w końcu œredniowieczny). Czy bloczek się obraca?
Wnętrze, jak zwykle u Ciebie, napakowane fantastycznymi szczegółami, sš nawet ubrania na wieszakach! Jak zrobiłeœ SNOT w kandelabrze?
Nie mam się do czego przyczepić. Budynek zarówno z zewnštrz, jak i w œrodku wyglšda super, kupa œwietnych szczegółów, dobra grywalnoœć, dzięki otwieranym œcianom. Kurczę, najwyraŸniej teraz ja będę musiał się od Ciebie uczyć... :)
shaggie.

Awatar użytkownika
Lomero
Posty: 355
Rejestracja: 2004-10-14, 08:40
Lokalizacja: Warszawa
HELF: Lomero
: lomero

   

#7 Post autor: Lomero »

Jak zrobiłeœ SNOT w kandelabrze?
Włożyłem tš częœć Obrazek w tš częœć Obrazek. Resztę widać na zdjęciach :)
Kurczę, najwyraŸniej teraz ja będę musiał się od Ciebie uczyć... :)
Przesadzasz :)
rzeczš która mnie irytuje w replikach budynków œredniowiecznych jest to, że pomiędzy parterem, a oknami pierwszego pietra powinno być miejsce na szyld..
Nie dokońca rozumiem czy irytuje cię to, że u mnie nie ma szyldu, czy to, że w ogóle powinnien być szyld. Jeœli to pierwsze, to po pierwsze zapomniałem o szyldzie ( :) ), po drugie szyld powinien być minimum rozmiarów 2x2, a wtedy ludziki zawadzały by o szyld głowš. A po trzecie chyba by to gorzej wyglšdało.
Czy bloczek się obraca?
Sam się nie obraca (znaczy jak wcišgam i wycišgam linę), ale rękš można nim poruszać bardzo łatwo i nie ma właœciwie żadnych oporów.
dyskusyjne jest, czy w œredniowieczu były księgarnie
Właœciwie chyba nie było, ale wychodziłem z założenia, że nie każdy musiał pisać całe ksišżki, ale np. artykuły, pojedyńcze wiersze itp. Skoro tak można to było powielać o wiele szybciej niż księgi, a także sprzedawać w księgarniach. A poza tym w księgarnich można (jak w mojej) również sprzedawać mapy (np. okolicy) i wtedy instytucja księgarni miałaby trochę sensu :)

Dziękuje za wszystkie komentarze

Pozdrawiam
Lomero

Rafi83

#8 Post autor: Rafi83 »

O żesz w mordę ten MOC z zewnštrz prezentuje się doskonale ,i jak chyba każdy jestem zachwycony cegiełkami ,z budowli na budowlę stajesz się coraz lepszy.Masz talent bratku ;).

GOKU

#9 Post autor: GOKU »

Lomero, teraz to juz przesadziles, super MOC, szczegolnie rozwala mnie zyrandol, po prostu ten pomysl jest super, swietnie wygladaja podwojne okna a cegielki to juz w ogóle przesada, moc superasty, nigdy bym takiego nie zbudowal

ODPOWIEDZ