[WIP] UniStar
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- M_longer
- VIP
- Posty: 5429
- Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
- Lokalizacja: Lubin
- brickshelf: M-longer
- Kontakt:
-
[WIP] UniStar
Witam...
Postanowiłem w końcu zacząć budowę trialówki do Kielc.
Ma nią być Unistar.
Miałem zacząć budowę w przyszłym tygodniu, ale Kubrick mnie męęęęęczy(ł) cały prosząc (żądając? :P ) o rozpoczęcie prac.
No to masz ;)
Na razie mam przedni most (wiem, gotowe elementy są be, ale od czegoś trzeba zacząć, prawda? ;) )
Wiem że kolorki są... dobrane dość oryginalnie, ale część klocków siedzi w dźwigu. Jak się zmuszę do rozebrania tego mostu to wymienię kolorki na bardziej stonowane.
W moście znajduje się wstępna redukcja (5:3).
Teraz mam nadzieję że Kubrick da mi na chwilę spokój i pozwoli dokończyć dźwig :>
Postanowiłem w końcu zacząć budowę trialówki do Kielc.
Ma nią być Unistar.
Miałem zacząć budowę w przyszłym tygodniu, ale Kubrick mnie męęęęęczy(ł) cały prosząc (żądając? :P ) o rozpoczęcie prac.
No to masz ;)
Na razie mam przedni most (wiem, gotowe elementy są be, ale od czegoś trzeba zacząć, prawda? ;) )
Wiem że kolorki są... dobrane dość oryginalnie, ale część klocków siedzi w dźwigu. Jak się zmuszę do rozebrania tego mostu to wymienię kolorki na bardziej stonowane.
W moście znajduje się wstępna redukcja (5:3).
Teraz mam nadzieję że Kubrick da mi na chwilę spokój i pozwoli dokończyć dźwig :>
Ostatnio zmieniony 2008-07-07, 23:01 przez M_longer, łącznie zmieniany 1 raz.
Bardzo fajne mosty zbudowałeś, widać że będą wytrzymałe. Jedyna rzecz która może nawalić to zębatka kątowa przenosząca napęd, koniecznie musisz to zmienić.
Co jeszcze, popraw wygląd, pomyśl nad dobrym mocowaniem amortyzatorów i buduj dalej. Jak na pierwszy raz, jest bardzo dobrze. !
Co jeszcze, popraw wygląd, pomyśl nad dobrym mocowaniem amortyzatorów i buduj dalej. Jak na pierwszy raz, jest bardzo dobrze. !
Pozdrawiam,
Maciej
Maciej
Tu się z Tobą nie zgodzę, wszystko zależy od techniki jazdy. Można mieć ogromny prześwit, ale będziesz się wieszał na wszystkim, a możesz nie mieć prześwitu i będziesz się pięknie prześlizgiwał po przeszkodach.TT pisze:Z takim prześwitem to na F1 się te mosty nadają...
Ostatnio zmieniony 2008-07-08, 09:24 przez Pietruch, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Maciej
Maciej
Jest tylko jedna możliwość, wahacze w dół. Promień skrętu będzie mniejszy i będziesz musiał użyć kardanów. Decyzja należy do Ciebie.
Ale ten pomysł z wyrywaniem gwoździ nie jest wcale taki głupi. :P
Ale ten pomysł z wyrywaniem gwoździ nie jest wcale taki głupi. :P
Ostatnio zmieniony 2008-07-08, 09:34 przez Pietruch, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Maciej
Maciej
- M_longer
- VIP
- Posty: 5429
- Rejestracja: 2007-09-29, 08:47
- Lokalizacja: Lubin
- brickshelf: M-longer
- Kontakt:
-
No to już wiem co poprawić :)Sariel pisze:Albo będziesz Smykiem wyrywającym gwoździe z trasy ;) Ale serio, mnie też martwi ten prześwit. Wyobraźcie sobie, jak pracowałby na kokosach.
Chyba dam knoby zamiast beveli, a redukcje zrobię przy silniku.
Jakoś nie jestem pozytywnie nastawiony do używania kardanów i XLa...Pietruch_15 pisze:Promień skrętu będzie mniejszy i będziesz musiał użyć kardanów
Ostatnio zmieniony 2008-07-08, 09:35 przez M_longer, łącznie zmieniany 1 raz.