[MOC] 4x4 Utility Truck
: 2008-09-14, 20:39
Dzień dobry!
Pragnę przedstawić coś bardziej udanego niż ten BTTowy transporter pociągów.
Nie wiem co o tym napisać. Budowałem sobie Pragę V3s do trialu, wyszła jednak tak sobie ze względów mechanicznych (głównie słaba rama). Zadowolony byłem właściwie tylko z kabiny. No to zachciało mi się czegoś łatwiejszego (tak!) i wziąłem się za podwozie Tatry. Miała być T128, szkoda mi jednak było burzyć dość fajną kabinę Pragi i tak oto powstało to COŚ.
Niestety trochę się zagalopowałem i zabudowałem miejsce, w którym miała biegnąc gumka przenosząca napęd do atrapy silnika. I paka wyszła trochę za mała. A potem dobudowałem pług śnieżny. I tak powstała hybryda trialówki z Unimogiem.. ;-P
Galeria jest już upubliczniona, aby się do niej dostać wystarczy kliknąć pierwsze zdjęcie.
Póki co nie pokazuję 'bebechów', bo jedni mnie wyśmieją za zastosowane techniki, a drudzy zgapią - nie przeżyłbym gdyby u zgapiaczy całość działała lepiej niż u mnie ;-P
Może powiem tylko tyle, że półosie są przesunięte względem siebie jak w prawdziwych Tatrach. Co prawda przesunięcie wynosi aż 1.5 studa, niemniej inaczej nie umiem (a przynajmniej z knobami - można zastosować zębatki kątowe 12 i 20, ale to będzie nam dawać kanonadę trzasków).
Pragnę przedstawić coś bardziej udanego niż ten BTTowy transporter pociągów.
Nie wiem co o tym napisać. Budowałem sobie Pragę V3s do trialu, wyszła jednak tak sobie ze względów mechanicznych (głównie słaba rama). Zadowolony byłem właściwie tylko z kabiny. No to zachciało mi się czegoś łatwiejszego (tak!) i wziąłem się za podwozie Tatry. Miała być T128, szkoda mi jednak było burzyć dość fajną kabinę Pragi i tak oto powstało to COŚ.
Niestety trochę się zagalopowałem i zabudowałem miejsce, w którym miała biegnąc gumka przenosząca napęd do atrapy silnika. I paka wyszła trochę za mała. A potem dobudowałem pług śnieżny. I tak powstała hybryda trialówki z Unimogiem.. ;-P
Galeria jest już upubliczniona, aby się do niej dostać wystarczy kliknąć pierwsze zdjęcie.
Póki co nie pokazuję 'bebechów', bo jedni mnie wyśmieją za zastosowane techniki, a drudzy zgapią - nie przeżyłbym gdyby u zgapiaczy całość działała lepiej niż u mnie ;-P
Może powiem tylko tyle, że półosie są przesunięte względem siebie jak w prawdziwych Tatrach. Co prawda przesunięcie wynosi aż 1.5 studa, niemniej inaczej nie umiem (a przynajmniej z knobami - można zastosować zębatki kątowe 12 i 20, ale to będzie nam dawać kanonadę trzasków).
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=n04TMUsokWQ[/youtube]
I to tyle. Oczywiście liczę na komentarze ;-]