[MOC] Betonowy pojazd podwodny

Aquazone, Mecha, Space, SW, Underground, Bionicle, Hero Factory

Moderatorzy: Mod Team, Mod Team

Autor
Wiadomość
D.

#16 Post autor: D. »

Kaczor, jakbyś miał jakiś konwerter do *.3ds to spróbuj kiedyś przekonwertować scene i mi podesłać, zobaczymy co da się wycisnąć:D

Kaczor

#17 Post autor: Kaczor »

LeoCad ma możliwość konwersji do 3DS MAX. Z tym że wtedy trzeba samemu zdefiniować wszystkie materiały, niektóre części konwertują się z błędami do tego brak szczelin między klockami. Nie ma też bajeru w postaci automatycznie dodawanych napisów Lego na studach ;) Moim zdaniem szkoda zachodu. Wolę skupić się na samym modelu niż na renderach, które są sprawą drugorzędną.

Awatar użytkownika
V1
VIP
Posty: 2557
Rejestracja: 2007-04-07, 05:56
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Noddy

 

#18 Post autor: V1 »

ALe przecież Mesh Enhancer niszczy nadruki! Masz na to jakiś patent?
\/1 ______________

Kaczor

#19 Post autor: Kaczor »

Można zrobić prosty trik. Renderujesz jeden obrazek bez wygładzania a drugi z wygładzaniem i łączysz je np. w Photoshopie ;)

Awatar użytkownika
V1
VIP
Posty: 2557
Rejestracja: 2007-04-07, 05:56
Lokalizacja: Warszawa
brickshelf: Noddy

 

#20 Post autor: V1 »

Faktycznie :)
Dziękuję, spróbuję, brzmi prosto i obiecująco.
\/1 ______________

ODPOWIEDZ