Forum LUGPOL Strona Główna Forum LUGPOL
www.lugpol.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[MOC] Star 1142
Autor Wiadomość
Ramzes 
Master of disaster


Wiek: 34
Dołączył: 10 Kwi 2008
Wpisy: 395
Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Wysłany: 2008-10-27, 10:11   

Teraz trochę pochwał od stawiającego pierwsze kroki trialowca:)
Nie pozostaje mi nic jak dołączyć się do moich poprzedników - ciężarówka jest piękna!
Kolor, nie ma tu znaczenia, kabina wykonana tak pieczołowicie, że tylko przykład brać. podobnie rzecz ma się z paką. To tyle co do estetyki. Co do całego mechanizmu napędzającego to wszystko to również jestem zdumiony całym tym porządkiem panującym w bebechach. Co prawda troche to skomplikowane, ale mam nadzieje, że kiedyś zbuduje coś podobnego.
Na filmiku widać, iż miesiące pracy nie poszły na marne i trialówka nie tylko wygląda ale i jeździ:)
pozdrawiam
_________________
Long is the way AND Hard, that out of hell leadsup to Light.
 
 
 
 
Jerac 
Zdemodywowany


Wiek: 36
Dołączył: 14 Sty 2006
Wpisy: 2311
Skąd: Sol III, Łódź
Wysłany: 2008-10-28, 16:14   

Bardzo krótko: szczena opada, i naprawdę gdzieś mam to że poza ładnym wyglądem potrafi także jeździć.

(ostatecznie mam prawo mieć tutaj komentarz ;P)
_________________
Galeria moich MOCy
 
 
 
 
Hezar 

Wiek: 39
Dołączył: 29 Sie 2016
Wpisy: 933
Skąd: Oberschlesien
Wysłany: 2008-11-13, 19:54   

Ilekroć mam okazję spojrzeć choćby na chwilkę na to arcydzieło, czynię to dosłownie za każdym razem.
Ciężarówka została wykonana w sposób perfekcyjny.
Osobiście uważam, że kolorystyka została dobrana wręcz idealnie i dobrze się stało, że nie zdecydowałeś się na "standardowe" kolory, np. czerwony.
Umiejscowienie elementów silniczka jak najbardziej poprawne, w układzie przeniesienia napędu wzorowy ład i porządek.
Star pięknie jeździ i pokonuje przeszkody, więc i w tym aspekcie (obok wizualnego) wszystko jest tak, jak być powinno.
Reasumując - jestem pod duuużym wrażeniem!

Pozdrawiam (:
 
 
 
aro_kal 
Arek

Wiek: 41
Dołączył: 07 Lut 2006
Wpisy: 436
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-23, 22:45   

Przepraszam, że zanudzam kolejny raz w tym temacie, ale jak wspominałem robiłem wiele elementów stara na komputerze. Tyle że potem musiałem sformatować partycję systemową i rysunki poleciały. Przypomniałem sobie jednak, że w pracy siedziałem też nad tą konstrukcją i na firmowym komputerze zostały rysunki tych elementów. Jeśli macie jeszcze siłę wałkować temat stara 1142 to zerknijcie. Więcej grzechów nie pamiętam i zabieram się za następny pojazd, bo nie mam ochoty do końca życia być konstruktorem tylko tej jednej maszynki (cholerny sariel ;-))

KABINA


RAMA


Była tez i paka, i skrzynie, ale zostały ich dużo starsze wersje więc nie ma co pokazywać. Rama też jest stara - jeden silnik napędowy, pudełko z bateriami z tyłu. To jest jednak rama idealna (nie przesadzam), która pozwoliłaby na wygranie każdych zawodów pojazdowi o wadze ok. 2000 - 2200 gramów. Naprawdę, wiem co mówię :-)
_________________

 
 
 
 
makorol 


Wiek: 27
Dołączył: 20 Lis 2004
Wpisy: 666
Skąd: Bystrzyca / Wrocław
Wysłany: 2008-11-24, 15:13   

Mógłbyś gdzieś załączyć pliki do MLcada ??
_________________
Pozdrawiam, Makorol.
 
 
 
 
TT 
VIP


Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2004
Wpisy: 1181
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2008-11-24, 16:40   

aro_kal napisał/a:

Rama też jest stara - jeden silnik napędowy, pudełko z bateriami z tyłu. To jest jednak rama idealna (nie przesadzam), która pozwoliłaby na wygranie każdych zawodów pojazdowi o wadze ok. 2000 - 2200 gramów. Naprawdę, wiem co mówię :-)


No bez przesady ;) Pomyśl sobie co by było gdyby ta rama musiała rywalizować z ramą z 2 batboxami (jeden tylko na silnik napędowy), która dodatkowo nie obciąża silnika napędowego atrapą silnika - tylko obsługuje go innym silnikiem z innego batboxa :] Oczywiście pojazd o masie 2000-2200 gramów. Naprawdę, wiem co mówię :-) Z resztą to czysta logika ;-)



ps. nie mogłem sobie odpuścić... :]
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
 
 
 
aro_kal 
Arek

Wiek: 41
Dołączył: 07 Lut 2006
Wpisy: 436
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-24, 17:25   

Nie przesadzam. Jeden silnik przy przełożeniu 9:1 dobrze się sprawuje przy podanej przeze mnie wadze pojazdu. Dodanie drugiego pudełka z bateriami nic nie da jeśli się przekroczy tę wagę. Jedyny pojazd, który na jednym silniku ważył więcej, a mianowicie 2400 gramów to było moje wozidło, przy tym zachowywało się tak jak tego chciałem, czyli łatwo jeździło po nierównościach i podjeżdżało pod górki. Zapewne było tak dzięki dużym kołom.

Makorol -> sama rama to pikuś w sumie. Do tego potrzebne są dobre mosty. Ta rama to ideał do moich mostów. Jeździłem tą konstrukcją przy wadze ok. 2100 gramów i była niesamowita. Później po uzupełnieniu kabiny i dodaniu paki przestała być taka dobra i dlatego pojawił się drugi sinik. A plików pewnie nie zamieszczę. Bądź co bądź, tu chodzi o rywalizację, badanie która konstrukcja jest lepsza. W sumie dzielimy się tymi informacjami dość chętnie, ale już bez wnikania w szczegóły. Zawsze jednak chętnie Ci podpowiem jeśli zapytasz.
_________________

 
 
 
 
Wyświetl wpisy z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich wpisów
Nie możesz usuwać swoich wpisów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,098 sekundy. Zapytań do SQL: 9