Witam,
Przedstawiam najnowsze "dziecko" - URAL 5323 wersja 21
Orginał:
Parametry auta:
-W Uralu znajduje się 7 silników i 4 battery boxy
-Skala 1:12-1:13
-Masa - 4,8-4,9 kg
-Napęd - 2 silniki PF XL - wszystkie zębatki napędowe zdublowane
-Skręt 2 silniki PF medium
-Układ aktywnego zawieszenia z możliwością podnoszenia/opuszczania auta - 2 silniki PF XL. Wszystkie zębatki w tym układzie zdublowane.
-Zawieszenie skłąda się z dwóch kolebek wzdłużnych regulowanych względem nadwozia elektrycznie góra/dół i z kolebek poprzecznych wynikających ze sprężystości mostów.
-Napęd atrapy V8 - 1 silnik PF medium
Fotele w kabinie mają gumową tapicerkę, światła przód i tył uruchamiane dźwignią w kabinie, atrapa V8 uruchamiana kolejną dźwignią w kabinie.
Z ciekawostek, na mostach są specjalne osłony przeciwpyłowe, mające chronić zębatki przed piachem i kurzem.
Spody mostów także posiadają osłony przeciwpyłowe i ślizgi terenowe.
Wymiary:
-Długość 640 mm
-Szerokość 25 studów
-Wysokość 250 mm
Kilka fotek:
Galeria
Film będzie z sobotniego rajdu, Zając nic nie dopisze bo wykańcza na sobotę bosza pralkę.
Komenty zawsze chętnie...
[MOC] Ural 5323 - 21
Moderatorzy: BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team, BJ, Aleksander Spyra, Blaha, Atros, ManiekManiak, omen, Mod Team
- Emilus
- Adminus Emeritus
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2007-08-26, 19:58
- Lokalizacja: Polska
- brickshelf: Emilus
- Kontakt:
-
[MOC] Ural 5323 - 21
Ostatnio zmieniony 2009-06-18, 21:29 przez Emilus, łącznie zmieniany 1 raz.
- FastER
- Posty: 180
- Rejestracja: 2008-10-01, 17:33
- Lokalizacja: brać na to pieniądze?
- brickshelf: FastER
-
No i to mi się podoba! Konkretna ciężarówka!
A tak z ciekawości- zbudujesz jeszcze kiedykolwiek ciężarówkę ważącą ok 3 kg? Czy już nie? :P
Chociaż na Twoich zdjęciach dziwnie żółty wygląda, jakoś tak bardziej mlecznie ^^
Kabina mi się podoba, ale mogłeś wygładzić study na błotnikach i zderzaku. Nie psuje ogólnego wrażenia, które jest na prawdę pozytywne!
Lubię Twoje trialówki :)
Pozdrawiam.
A tak z ciekawości- zbudujesz jeszcze kiedykolwiek ciężarówkę ważącą ok 3 kg? Czy już nie? :P
Chociaż na Twoich zdjęciach dziwnie żółty wygląda, jakoś tak bardziej mlecznie ^^
Kabina mi się podoba, ale mogłeś wygładzić study na błotnikach i zderzaku. Nie psuje ogólnego wrażenia, które jest na prawdę pozytywne!
Lubię Twoje trialówki :)
Pozdrawiam.
- Ramzes
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-04-10, 17:34
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Kraków
- brickshelf: Ramzes
- Kontakt:
-
No wreszcie kolejna Ciężarówka marki Ural - to sie rozumie!
Cóż, wiele powiedzieć nie moźna, bo nie ma głównego źródła informacji - filmiku, ale to już pewnie wkrótce. Wygląda ok, ładniejsza od poprzedniej trialówki. Pozmieniałeś coś w mostach, czy była tylko drobna kosmetyka?
Mogłeś zrobić jakąś stylową pake a nie to gąsienicowate cuś... :)
Cóż, wiele powiedzieć nie moźna, bo nie ma głównego źródła informacji - filmiku, ale to już pewnie wkrótce. Wygląda ok, ładniejsza od poprzedniej trialówki. Pozmieniałeś coś w mostach, czy była tylko drobna kosmetyka?
Mogłeś zrobić jakąś stylową pake a nie to gąsienicowate cuś... :)
Ostatnio zmieniony 2009-06-18, 21:28 przez Ramzes, łącznie zmieniany 1 raz.
Long is the way AND Hard, that out of hell leadsup to Light.
- DonArkada2
- Posty: 169
- Rejestracja: 2008-08-01, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa
- brickshelf: DonArkada2
-
Heh. Dobrze mówi Longer. Ciągle żółty, ciągle gąsienice. Co prawda za każdym razem raczysz nas zupełnie innymi bebechami, jakimiś nowymi rozwiązaniami, więc zawsze jest ciekawie. Co jeszcze? Ano te zdjęcia. Koszmar. I brak filmu. Cholera jest on niemal niezbędny. Ja wiem, że zobaczę urala w akcji jutro, ale jak widzisz już dziś piszę opinię. No tylko Cię przełożyć przez kolano.
PS. Grunt, że robisz swoje i nie leżysz. A jak na to znajdujesz chęci, to już Twoja tajemnica.
PS. Grunt, że robisz swoje i nie leżysz. A jak na to znajdujesz chęci, to już Twoja tajemnica.