Misterzumbi pisze:Tak wpadlo mi do glowy ze wiem co mnie tak strasznie denerwuje w tym aucie. Rozstaw osi. Tylna jednego studa naprzod i pwoinno byc git.
Jerac pisze:Ale z tym studem masz chyba rację. Konkretnie bęben z wężami na dole jest za długi...
Rozstaw osi i długość bębna są OK. Po prostu tył powinien być dłuższy o 1 klocek.
Tak jak w moim :o)
Co by nie pisać, Star prezentuje się wyśmienicie!
Ładny konstrukcyjnie, bogaty w szczegóły, zbudowany z zachowaniem właściwych proporcji - czegóż chcieć więcej?
Nie musi jeździć, nie musi być bawialny, ważne jest to, że świetnie wygląda.
Kilkakrotnie miałem okazję zobaczyć "staruszka" na żywo, ostatnio gdzieś w okolicach Lipiec Reymontowskich podczas powrotu z delegacji. Aż łza się w oku kręci...
Pamiętam, że jakieś 15 lat temu jeździłem takim, bo brat mojego dziadka był na etacie kierowcą w OSP. Jaki to wielki i ciężki żółw był.
Bardzo dobrze oddany, podoba mi się. Żeby kierownica miała chudszą obręcz byłoby idealnie. W oryginale brak wspomagania, średnica koła była ogromna a chudziutkie jak palec :)
Na żywo przyciąga wzrok jak diabli :)
Aż normalnie, cytując Ciamka, chciałoby się pojeździć po stoliku. Akurat oglądałem go jak nie było przy nim V1 i tylko ktoś mi powiedział, żebym uważał, bo nadkola odpadają... no i koła się nie kręcą :)
W każdym bądź razie, szczegóły, jak to u V1, robią wrażenie.
Z 84ego nie ma QP. A QP nie ma jako diesla. Ale jak znajdziesz jedynke QP to i taka wezme.
Dla wszystkich innych bez zmian. 84 rocznik, Limuzyna, 4 Drzwi, Szyberdach, Stalowe Felgi...
Kurcze patrze na to cudo i sie nadziwic nie moge. Dopiero co zobaczylem hak, jest wspanialy. A i chlapacze... I naprawde, kabina niesamowita... Strach sie bac...
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez Misterzumbi, łącznie zmieniany 3 razy.
Maciej Drwięga pisze:czas naświetlania zdjęcia nie ma wpływu na przezroczystość Jeraca.
Cieszę się że się Wam podoba i dziękuję za pozytywne komentarze, a jeszcze bardziej za te na temat długości - wydłużyłem tył o 1 stud i jest bez porównania lepiej. Podczas budowy zastanawiałem się, czy z tyłu dać 2 czy 3 study i nie wiem dlaczego uznałem że lepiej 2. A lepiej 3 :) Wkrótce wrzucę zdjęcia.
Jak przeczytałem "(...)Star(...)Straż pożarna(...)" to się trochę przeraziłem ponieważ jestem w trakcie budowy Stara 244 właśnie w wersji OSP.
Model wyszedł niczym z fabryki.
Ale gdzie załoga?