Strona 7 z 7

: 2010-05-17, 20:02
autor: Pietruch
A to nie wiesz, że Kris potrafi zrobić coś z niczego?

: 2010-05-17, 21:20
autor: misiek
z pustego to i Kris nie poleje ;p

: 2010-05-18, 13:51
autor: Filozof
Obrazek

: 2010-05-18, 14:14
autor: M_longer
Filozof pisze:Obrazek
Nie mam i nie mam zamiaru mieć.

Wróg idei, nie ma co...

: 2010-05-18, 14:27
autor: Sariel
Poczekaj poczekaj, jeszcze Cię złamiemy.

: 2010-05-18, 14:29
autor: Pietruch
Sariel pisze:Poczekaj poczekaj, jeszcze Cię złamiemy.
Na pół. :D

: 2014-01-15, 18:32
autor: SERVATOR
Nie ubić za odgrzewanie...

Czy myślicie, że TEN Jeep stworzony wyłącznie z części Unimoga dałby radę Sarielowemu? Gość nie pokazuje jego możliwości jazdy terenowej....

Zastanawiałem się czy nie zrobić z dzieciakiem (6 lat), który MUSI mieć instrukcję, Sarielowego Rubicona ale nie ukrywam, że zaletą tego co go podlinkowałem jest to, iż w domu jest komplet potrzebnych części :)

: 2014-01-15, 20:13
autor: Sariel
Ciężko powiedzieć, ale na oko to tam nie ma zwolnic, są dyfry i mnóstwo zębatek między osiami do zmielenia.

: 2014-01-31, 19:23
autor: piotrk80
SERVATOR pisze:Nie ubić za odgrzewanie...

Czy myślicie, że TEN Jeep stworzony wyłącznie z części Unimoga dałby radę Sarielowemu? Gość nie pokazuje jego możliwości jazdy terenowej....

Zastanawiałem się czy nie zrobić z dzieciakiem (6 lat), który MUSI mieć instrukcję, Sarielowego Rubicona ale nie ukrywam, że zaletą tego co go podlinkowałem jest to, iż w domu jest komplet potrzebnych części :)
Rób tego, a czy da radę tego się nie dowiemy bo nie wiadomo jak tamten w terenie sobie radzi!Z tego będzie sporo frajdy!

: 2016-07-25, 09:16
autor: Muszel
Odgrzewam kotleta.

Próbował ktoś zbudować ten pojazd z serwem zamiast M-ki na skręt? Jest tam tyle miejsca i czy w ogóle serwo w tego typu pojazdach jest lepsze?

Z góry dzięki za odpowiedzi :)

: 2016-07-26, 10:17
autor: Kubrick
W tym wynalazku miałem serwo: Obrazek, ale następca dostał drugie.
W lekkim modelu jeszcze to jakoś daje radę, więc możesz zaryzykować w czymś na kształt Jeepa, o ile nie przekroczy bardzo kilograma. Przy większej masie może być ryzykownie.

: 2016-07-26, 10:27
autor: Muszel
Kubrick pisze:W tym wynalazku miałem serwo: [url=https://c2.staticflickr.com/8/7569/27470000953_c0c333935c_n.jpg]Obrazek[/url], ale następca dostał drugie.
W lekkim modelu jeszcze to jakoś daje radę, więc możesz zaryzykować w czymś na kształt Jeepa, o ile nie przekroczy bardzo kilograma. Przy większej masie może być ryzykownie.
Dlaczego ryzykowne? Serwo nie lubi dużej masy pojazdu? Czy chodzi o komfort prowadzenia?

: 2016-07-26, 11:18
autor: Kubrick
Przede wszystkim chodzi o masę, bo przy większych oporach serwo działa dość ciężko. Poza tym, jednak precyzja prowadzenia na eMce jest jednak lepsza w terenie. Do zabawy na dywanie czymś szybszym jak najbardziej serwo, ale w teren już niekoniecznie (aczkolwiek, w niektórych przypadkach daje trochę frajdy, tylko wymaga przestawienia się i dużej tolerancji na nieprecyzyjne sterowanie).

: 2016-07-26, 19:05
autor: Blaha
Po prostu serwo jest za słabe w teren dla maszyny powyżej kilograma. Już to z Wujkiem Jacą przerabialiśmy i testowaliśmy i nie polecam.. Dużo lepiej dać zwykły silnik PF i redukcję.

: 2016-07-27, 14:42
autor: Muszel
Dzięki za wskazówki, nie pomyślałbym ;)