Strona 2 z 2

: 2016-09-08, 16:10
autor: stanley
Problemu końcowej pozycji torowiska nie można by rozwiązać dodatkowym sensorem WeDo, który odpowietnio ustawiony kończyłby sekwencję? :)

: 2016-09-08, 16:47
autor: Sariel
Te sensory nie są aż tak precyzyjne z mojego doświadczenia, mówimy tu o milimetrowym spasowaniu. W sensie precyzję mają ogromną, ale odczyty trochę "latają".

: 2016-09-09, 16:16
autor: Jaco3011
Rozsprzęgacz (ang. decoupler, jak to jest po polsku?) można zamontować w lokomotywie. No może w tej konkretnej się nie zmieści, ale jakoś się musi dać.

: 2016-09-09, 20:08
autor: kostrubaty
Szczęka opada, zmieniłbym tylko jedną rzecz, panele w wagonach zamontowałbym odwrotnie, pojemność trochę mniejsza, ale nie byłoby problemu z opróżnianiem no i same wagony wyglądałyby bardziej jak w prawdziwości.

: 2016-09-09, 20:47
autor: Sariel
Myślałem o tym, ale chyba te wgłębienia w bokach byłyby za głębokie?

: 2016-09-10, 12:17
autor: Atros
Nie wiedziałem o takiej maszynie a tę zębatki nadają się to niej idealnie - brawo za pomysł. Mindstorms i czujniki dotyku załatwiłyby sprawę dokładności. Dwie kostki EV3 i można zrobić na wystawę super moduł GBC lub samodzielną ruchomą makietę wożącą automatycznie fasolę w tę i z powrotem.

: 2016-09-10, 12:23
autor: Mateusz92
Tak jak już zostało napisane: fajnie to wszystko działa choć wygląda jakby było siekierą ciosane :) Odczepianie wagonów można by zrobić montując w lokomotywie siłownik śrubowy który odpychał by wagony od lokomotywy.

: 2016-09-11, 19:36
autor: eric trax
Często myślę, że modele lego nie będą już potrafiły mnie zaskoczyć. Dziękuję że sprowadzasz mnie na ziemię :D