w motorach nie stosuje sie przekładni pasowych
Nie bądź taki kategoryczny, szczególnie że to dosyć kosmiczne twierdzenie :)
Paski stosuje się bardzo szeroko, do napędu prawie każdego podzespołu, możliwego do napędzania łańcuchem - rozrządu, skrzyni, koła, tylko zapewne nie zwracasz na to uwagi.
Zaczynając od tego, co najbardziej widoczne, czyli od końca:
Napęd paskiem w Wild Starze (jeszcze np. Kawasaki EN500,Suzuki Savage, i oczywiście większość HD):
Napęd pierwotny paskiem w HD (przeróbka,jednak takie zestawy są masowo stosowane w miejsce fabrycznych łańcuchów):
I, żeby nie było że tylko HD, to jeszcze Triumph Bonneville (ten stary, z 60/70 lat).
Paski rozrządu w Valkyrii i GoldWingach:
(gdybyś szukał - 'belt primary transmission', 'belt final transmission', i 'timing belt')
Zaś paski nie zębate (gładkie) stosuje się w przekładniach bezstopniowych, czyli głównie w skuterach.
Motocykl wygląda zgrabnie, agresywnie jak streetfighter. Bardzo fajnie że zrobiłeś rzędową trójkę. Ale w tej skali bez świateł, dźwigni, i innych drobiazgów jest dosyć łyso.
Co robią te żółte elementy w miejscu zbiornika paliwa? I czy nie dałoby się nieco obniżyć silnika, żeby zrobić jakąś niedużą imitację zbiornika?