Strona 4 z 4

: 2009-02-03, 22:26
autor: Fistach
Ciamek pisze:Są już jednostki długości - Longery, to może teraz jednostki silników na stud kwadratowy - Sariele ? : o)
a ja bymchciał wagę w Panach Puszystych. Co to za problem dla Sariela aktualizować stronkę raz na tydzień z aktualną wagą pana Puszystego? Tylko do opisów MOCY trzebaby pisać z którego dnia liczona

: 2009-02-03, 22:43
autor: Sariel
Widzisz, więc to jednak skomplikowane :P Poza tym Pan Puszysty nie jest już najmłodszy, i kiedyś może po prostu zabraknąć wzorca.

: 2009-02-03, 22:59
autor: SeezSQ
Pod względem technicznym powala... wspaniale pracuje pneumatyka połączona z PF! wyglądem już mniej zachwyca.Aha te gąsienice.. pojazd jadąc, cały podskakuje i się trzepie:)

: 2009-02-04, 07:12
autor: Fistach
SeezSQ pisze:Pod względem technicznym powala... wspaniale pracuje pneumatyka połączona z PF! wyglądem już mniej zachwyca.Aha te gąsienice.. pojazd jadąc, cały podskakuje i się trzepie:)
Zawsze tak jest jak to jest pojazd na gąsienicach

: 2009-02-06, 19:05
autor: TT
Właśnie wróciłem z nart (ratraki rulez), więc teraz mogę już publicznie napisać: respekt dla Sariela.
Model jest gruby, pazerny i wyczesany joł, joł.
Sam kiedyś nawet podjąłem się zbudowania takiej maszyny. Była większą, ale ilość jej mechanizmów to jakieś 10% Twojego ratraka. No i miałem gąsienice z papieru :P
Pozamiatałeś w temacie ratraków. Chyba już nikt się nie odważy zbudować czegoś takiego.


ps. teraz czekam na zapowiadanego U900 ;)

: 2009-02-06, 19:09
autor: M_longer
TT pisze:Pozamiatałeś w temacie ratraków. Chyba już nikt się nie odważy zbudować czegoś takiego.
Zakład? ;)
Tylko nie określiłeś czy w takiej samej skali, czy w innej, a pierwsze słowo się liczy :P

: 2009-02-06, 19:48
autor: TT
Na małego to ja już się zasadzam, ale takiego wypaśnego to już nikt nie stworzy :)

: 2009-02-06, 19:58
autor: makorol
Ale można jeszcze stworzyć równie wypasionego i do tego pięknego. :)

: 2009-02-06, 19:59
autor: Sariel
Podpisuję się pod Makorolem ;)

: 2009-02-06, 21:52
autor: makorol
Mimo tego, że spodziewałem się trochę ładniejszej maszyny (kabina chyba lepiej wyglądalaby na panelach) model straszliwie mi się podoba. Mimo jako takiego doświadczenia w Technicu nadal nie pojmuję gdzie zmieściłes niektóre funkcje. Ratrak świetnie działa i chętnie by się takim pobawił.
Jedyne, co mi się nie podoba, to skręcanie- prawdziwe Pisten Bully skręcają bajecznie, bez żadnego wysilku robią obrót w miejscu. No ale przy subtraktorze (oraz masie i szerokich gąsienicach) jest to prawie nie wykonalne.

Co do wyglądu, to nie podoba mi się zwlaszcza ten tylny "wygładzacz". Wygląda, jakby był zrobiony na odwal. Kabina wydaje mi się trochę za wąska no i kanciasta, ale to już Ci wybaczam.

Gratuluję genialnego modelu.

PS. Przez Ciebie mam kompleksy... :P

: 2009-02-06, 22:04
autor: Sariel
makorol pisze:nadal nie pojmuję gdzie zmieściłes niektóre funkcje
To poczekaj, aż zobaczysz Liebherra ;)
makorol pisze:Przez Ciebie mam kompleksy... :P
Makorol, ale Ty masz jeszcze skromne 12 lat na popracowanie nad nimi ;P

: 2009-02-07, 10:13
autor: makorol
Sariel pisze:To poczekaj, aż zobaczysz Liebherra ;)
Już się boję... :)
A co do mojego wieku, to staram sie o tym zapominać i budowac jak najlepiej, a nie "jak na moje 14 lat to i tak jest super" :)

: 2009-02-23, 21:16
autor: M_longer
Znalezisko z YT:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gG41DjtN ... re=related[/youtube]

Fajnie wygląda na śniegu :)

A tu więcej o samym modelu:
http://www.designer-han.nl/lego/prinoth%20leitwolf.htm