Strona 4 z 5
: 2018-01-15, 18:22
autor: Tranzystor
Tak, zaprosili mnie na zwiedzenie fabryki. I nawet mi napisali komentarz na YT.
: 2018-01-16, 10:45
autor: legosamigos
I nawet się wcześniej nie pochwaliłeś :)
: 2018-01-17, 23:36
autor: Żbik
Tranzystor pisze:Tak, zaprosili mnie na zwiedzenie fabryki.
Przy odrobinie szczęścia, ze swoim wykształceniem, możesz dostać tam pracę. Ja miałem podobnie z Terexem... :)
: 2018-01-17, 23:59
autor: Tranzystor
Pracujesz dla Terexa?
: 2018-01-18, 10:36
autor: Żbik
Tranzystor pisze:Pracujesz dla Terexa?
Nie, ale napisał do mnie "Head of New Product Development, Excavators Terex Mining" z pytaniem: "May I ask if you are involved in working with earth moving equipment or are you studying engineering?" A że nie, to nic z tego nie wyszło.
Także wypastuj buty i bądź czujny :)
: 2018-01-18, 12:18
autor: Tranzystor
To szkoda.
Jeśli teraz napiszą z CATa to możesz ich przekierować do mnie.
: 2018-01-18, 12:21
autor: Żbik
Tranzystor pisze:To szkoda.
Jeśli teraz napiszą z CATa to możesz ich przekierować do mnie.
CAT wykupił górniczy oddział Terexa, więc jest podwójne uderzenie ;) Dobrze, przekieruję.
: 2018-01-20, 17:45
autor: Tranzystor
Odkopałem kilka zdjęć WIP dźwigu.
Pierwsze zdjęcie z sierpnia 2015:
LIebherr LR 11000 WIP by
Dawid Szmandra, on Flickr
LIebherr LR 11000 WIP by
Dawid Szmandra, on Flickr
Tu widać LEGOwą
obrotnice, która służy tylko do obracania i pozycjonowania XY. Do napędu gąsienic początkowo chciałem użyć 4 silników PF Medium, ale później zmieniłem je na 2 silniki EV3 Medium.
LIebherr LR 11000 WIP by
Dawid Szmandra, on Flickr
Mechanizm obrotu. Widać "rdzeń" łączący się z superstrukturą i na nim dolny pierścień z głowami minifigów. Użyłem tu smaru (i w kilku innych miejscach też) bo bez niego kafelki dość mocno się ścierały.
LIebherr LR 11000 WIP by
Dawid Szmandra, on Flickr
Tutaj górny pierścień na którym spoczywa ta żółta część powyżej. Dzięki dwóm pierścieniom
obrotnica może przenosić spore momenty, a nie tylko pionową siłę w dół.
LIebherr LR 11000 WIP by
Dawid Szmandra, on Flickr
Test podwozia przy 20kg.
LIebherr LR 11000 WIP by
Dawid Szmandra, on Flickr
Redukcja napędu gąsienic.
LIebherr LR 11000 WIP by
Dawid Szmandra, on Flickr
Superstruktura (jest na to lepsze tłumaczenie?)
LIebherr LR 11000 WIP by
Dawid Szmandra, on Flickr
Widać wciągarkę W1, za nią miejsce na wciągarkę W2 z czujnikiem mierzącym jej wychylenia, dalej silnik od wciągarki W4 i mocowanie wielobloczka z czujnikiem siły.
LIebherr LR 11000 WIP by
Dawid Szmandra, on Flickr
Tu czujnik wspomniany wcześniej. Działa jak zwykły siłomierz i mierzy siłę 0-5kg. Znając tę siłę można określić całkowity moment obciążenia dźwigu.
LIebherr LR 11000 WIP by
Dawid Szmandra, on Flickr
Spód.
LIebherr LR 11000 WIP by
Dawid Szmandra, on Flickr
: 2018-01-20, 19:23
autor: Jellyeater
: 2018-01-20, 19:28
autor: Tomek
Tranzystor pisze:
Superstruktura (jest na to lepsze tłumaczenie?)
Rama nadwozia, rama obrotowa? W katalogu sprzętu montażowego wydanym w 1970 roku występuje również określenie "podstawa obrotowa nadwozia", "nadwozie dźwigowe" oraz "nadwozie obrotowe". Wybieraj ;-).
A żuraw pierwsza klasa!
: 2018-01-22, 21:13
autor: Jetboy
Te sprzęgła są też w finalnej wersji?
: 2018-01-22, 23:13
autor: Tranzystor
Które, w napędzie? Tak. Ale one nie działają jako sprzęgła.
: 2018-01-23, 12:22
autor: Jetboy
Tranzystor pisze:Które, w napędzie? Tak. Ale one nie działają jako sprzęgła.
Użyłeś ich jako zwykłych zębatek? Nie wpadł bym na to!
: 2018-01-23, 12:47
autor: Psor
Ta LEGOwa obrotnica widoczna na pierwszych dwóch zdjęciach, została wymieniona później na tą własnej roboty z dwupierścieniowym łożyskiem z głów minifigów, czy została tam zagrzebana już na stałe?
: 2018-01-23, 14:55
autor: Tranzystor
Psor pisze:Ta LEGOwa obrotnica widoczna na pierwszych dwóch zdjęciach, została wymieniona później na tą własnej roboty z dwupierścieniowym łożyskiem z głów minifigów, czy została tam zagrzebana już na stałe?
Oczywiście została. Wygląda to tak: